BTC USD 48,080.3 Gold USD 1,843.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

top 10 amaizing landing

Sponsored Post

mtjeneym

Fun Poster
Joined
Jul 12, 2008
Messages
997
Reaction score
2
Points
15
Seramnya.......... mau terkencing dalam seluar kalau kena kat aku ni..
 

AZAM_PENJUAL_MESRA

Fun Poster
Joined
Jun 2, 2008
Messages
520
Reaction score
2
Points
15
teringat mase flight aku bergegar gegar gilos babas ari tu#:-S
kalo pilot tak de pengalaman..bahaye tu.
 

CrusheD_LameR

Moderator
Joined
Dec 25, 2007
Messages
1,308
Reaction score
72
Points
30
Tahniah pada pilot tu...~!

biasa diorang mendarat camni sbb kegagalan enjin...atau minyak abis...jugak utk menghadapi angin lintang...

dia gune cara ni utk sentiasa menggelungsur kat atas udara...kalau tak mmg menjunam la kapal tu..

aku sorang y gayat kat tempat tinggi, tapi waktu paling aku suke naik flight cume masa nak naik n mendarat je...hehe
 

hishammarmin

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Oct 31, 2007
Messages
5,679
Reaction score
191
Points
73
Kusss semangat.....menakutkan juga eh...
 

pasu

Active Member
Joined
Jul 11, 2008
Messages
1,163
Reaction score
0
Points
20
memang expert ler pilot tu..
buleh bagi markah penuh ler..
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Aku biasa naik Twin Otter dari Kuching - Mukah....

Perghhhhh..... macam dalam van terbang jer.....
 

zurin

Fun Poster
Joined
Nov 5, 2008
Messages
224
Reaction score
2
Points
15
Dulu pernah pergi rome, landing jer... penumpang pun tepuk tangan he he he.. penghormatan utk pilot mas.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register