BTC USD 23,029.4 Gold USD 1,927.96
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Tolong....keta kwn aku hilang.....integra DC2

akuein

Active Member
Messages
1,496
Joined
Jun 16, 2006
Messages
1,496
Reaction score
1
Points
25
Salam wat warga CG....aku nak minta tolong korang kalau ada sesiapa nampak keta tu.no plate WHA 6833,warna putih...
lokasi hilang kat ampang,hilang sabtu lepas....sesiapa yg nampak tolong hubungi no. ni

Boy-0193858041

kwn baru je nak jual,siap letak kat moto trader lagi,utk edisi paling baru...ni dah hilang pulak,pening2

sory mod kalau salah place,,xtau nak letak mana...kalau silap..tolong alih k..thank
 
Sponsored Post

wakil

Active Member
Messages
1,568
Joined
Apr 14, 2008
Messages
1,568
Reaction score
31
Points
30
Salam wat warga CG....aku nak minta tolong korang kalau ada sesiapa nampak keta tu.no plate WHA 6833,warna putih...
lokasi hilang kat ampang,hilang sabtu lepas....sesiapa yg nampak tolong hubungi no. ni

Boy-0193858041

kwn baru je nak jual,siap letak kat moto trader lagi,utk edisi paling baru...ni dah hilang pulak,pening2

sory mod kalau salah place,,xtau nak letak mana...kalau silap..tolong alih k..thank

salam bro....
mmb bro ilang kete tuh sabtu 18/10 ek??
dlm kul bp ilang ek??
 
Sponsored Post

Top
Log in Register