BTC USD 48,965.0 Gold USD 1,786.70
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Tolong....keta kwn aku hilang.....integra DC2

akuein

Active Member
Messages
1,496
Joined
Jun 16, 2006
Messages
1,496
Reaction score
1
Points
25
Salam wat warga CG....aku nak minta tolong korang kalau ada sesiapa nampak keta tu.no plate WHA 6833,warna putih...
lokasi hilang kat ampang,hilang sabtu lepas....sesiapa yg nampak tolong hubungi no. ni

Boy-0193858041

kwn baru je nak jual,siap letak kat moto trader lagi,utk edisi paling baru...ni dah hilang pulak,pening2

sory mod kalau salah place,,xtau nak letak mana...kalau silap..tolong alih k..thank
 
Sponsored Post

wakil

Active Member
Messages
1,568
Joined
Apr 14, 2008
Messages
1,568
Reaction score
31
Points
30
Salam wat warga CG....aku nak minta tolong korang kalau ada sesiapa nampak keta tu.no plate WHA 6833,warna putih...
lokasi hilang kat ampang,hilang sabtu lepas....sesiapa yg nampak tolong hubungi no. ni

Boy-0193858041

kwn baru je nak jual,siap letak kat moto trader lagi,utk edisi paling baru...ni dah hilang pulak,pening2

sory mod kalau salah place,,xtau nak letak mana...kalau silap..tolong alih k..thank

salam bro....
mmb bro ilang kete tuh sabtu 18/10 ek??
dlm kul bp ilang ek??
 

wakil

Active Member
Messages
1,568
Joined
Apr 14, 2008
Messages
1,568
Reaction score
31
Points
30
bro....
aku nk tau gak kul bp ilang tuh...
sbb aku pn ilang kete ari sabtu lps..18/10 gak...
dlm kul 12.30mlm(pg la krenye..)
tp aku ilang kt area flat danau kota,setapak
yg dkt steven corner tuh..
 
Last edited:

mojotudam

Active Member
Messages
1,160
Joined
Sep 3, 2008
Messages
1,160
Reaction score
0
Points
20
macam tipis je peluang nak jumpa balik. masuk kedai potong kena sembelih terus keter ni
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Messages
14,648
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
sbb dah lama ni.. mungkin tak dapat dikesan lagi ni... apapun berusaha la dulu.. tak salah mencuba...
 

MOD jr.

CG Top Poster Club
Messages
23,582
Paid Membership
Joined
May 29, 2008
Messages
23,582
Reaction score
135
Points
133
dc2 tu ............
 
Sponsored Post
Top
Log in Register