BTC USD 50,952.8 Gold USD 1,783.22
Time now: Jun 1, 12:00 AM

tolong kawan den ni jap

eizlien_82

Active+ Member
Messages
3,367
Joined
Dec 2, 2008
Messages
3,367
Reaction score
52
Points
30
salam sumo penggemar chit chat..

" nih kisah kawan den. Dio mintak tolong den upkan tread nih, koz dia dah buntu sangat"

Topiknya :
Takut yang di kejar tak dapat, yang di kendong berciciran :-?

" kawan serumah aku. aku namakan dia S la.S nih teman sekuliah ku masa kami UITM Jengka dulu..Aku kenal dia dah lama dah. Semasa S di UITM, dia ada kekasih bernama F. Dorang nih couple and bercintan dah lama dah..nak di jadikan cerita sampai sekarang lah dorang masih bercinta..dah hampir 7 tahun dah ..

Nak di pendekkan cerita, S tinggal di cheras, F tinggal di Klang..

Kalu dulu blaja slalu jumpa..tapi skg dah berkerja sgat jarang jumpa..sebulan sekali jer..tak pun tak jumpa..:((

Dalam masa sama S rapat dengan teman sekerja..Rapat punya rapat akhirnya kawan S yg aku namakan P meluahkan rasa cinta dan ingin mengambilnya sebagai suri hidupnya.Berkenalan hampir 1 tahun.Si S jadi bingung..Dalam masa sama S juga ada perasaan suka pada P namun cintanya pada si F tetap agung..:">

Masalahnya kengkawan semua, Si F tidak pernah pun meluahkan rase seperti yang si P buat. pernah si S suarakan soal kahwin..tap si F jawab masih nantilah dulu..:(

Binggung punya bingung membe nih sekrang...:((
....takot yang di kejar tak dapat..yang di kendong cicir plak..

So apa sajestion korang plak ??:-? aku dah pening jadi kounselor tak bertauliah kat membe aku nih..hehhehe:D

Untuk tujuan korang buat bandingan.. :(scam

Profile S : Female

Berkerja Swasta company Kukuh :)
Purata income : RM 2000.00
Jawatan : Executive Level
Age : 26

Profile F : Male

Bekerja swasta company kukuh :)
Purata income : RM 1500.00
Jawatan : Non Exec level
Age : 26

Profile P :Male

Bekerja swasta company kukuh :)
Purata income pamanent : RM 1400.00
Side Income p/time : Pemain Biola
Jawatan : Non Exec level
Age : 26

So aku hargai pendapat korang...hhehe :eek: :)paid

:)cgrock
 
Last edited:
Sponsored Post

JamBu

Active Member
Messages
1,518
Joined
Jul 3, 2008
Messages
1,518
Reaction score
1
Points
25
oic
ssh nak wat pilihan niy :D:D
tp elok2 nyer fikir mana yg terbaik
 

L.O.V.E

CG Top Poster Club
Messages
28,931
Joined
Jul 9, 2007
Messages
28,931
Reaction score
6
Points
120
suh dier wat solat istiharah :D
 

akay

Banned
Messages
14,865
Joined
Jan 30, 2008
Messages
14,865
Reaction score
17
Points
115
pilih la "A"
 

JamBu

Active Member
Messages
1,518
Joined
Jul 3, 2008
Messages
1,518
Reaction score
1
Points
25
tp x semesti nyer yg kita kenal lame 2
akan kekal
( same mcm kes aku la , kawan 6 tahun alih2 pts mcm 2 jerk )
jd suruh kawan ko 2 pilih elok2
mana yg terbaik utk dia
tp kaya x semestinya bhagia
soh dia fikir elok2
sape yg terbaik utk dia
 

LuvHoneY

Super Active Member
Messages
6,787
Joined
May 24, 2008
Messages
6,787
Reaction score
39
Points
70
pilihan ditgn si pemilih..:D
buat solat istikarah..InsyaAllah..:)
allah akn lorongkn..:">:">


lau dh jodoh bertemu jua..:D
 

alonso

CG Hardcore Club
Messages
62,520
Paid Membership
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
cube fikir long term la

kalo aku,aku sebat rakan sekerja kot:))

da si F tidak pernah pun meluahkan rase mcm yang si P buat

apelagi,babai la:eek::eek:
 

eboss

CG Hardcore
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
salam sumo penggemar chit chat..

" nih kisah kawan den. Dio mintak tolong den upkan tread nih, koz dia dah buntu sangat"

Topiknya :
Takut yang di kejar tak dapat, yang di kendong berciciran :-?

" kawan serumah aku. aku namakan dia S la.S nih teman sekuliah ku masa kami UITM Jengka dulu..Aku kenal dia dah lama dah. Semasa S di UITM, dia ada kekasih bernama F. Dorang nih couple and bercintan dah lama dah..nak di jadikan cerita sampai sekarang lah dorang masih bercinta..dah hampir 7 tahun dah ..

Nak di pendekkan cerita, S tinggal di cheras, F tinggal di Klang..

Kalu dulu blaja slalu jumpa..tapi skg dah berkerja sgat jarang jumpa..sebulan sekali jer..tak pun tak jumpa..:((

Dalam masa sama S rapat dengan teman sekerja..Rapat punya rapat akhirnya kawan S yg aku namakan P meluahkan rasa cinta dan ingin mengambilnya sebagai suri hidupnya.Berkenalan hampir 1 tahun.Si S jadi bingung..Dalam masa sama S juga ada perasaan suka pada P namun cintanya pada si F tetap agung..:">

Masalahnya kengkawan semua, Si F tidak pernah pun meluahkan rase seperti yang si P buat. pernah si S suarakan soal kahwin..tap si F jawab masih nantilah dulu..:(

Binggung punya bingung membe nih sekrang...:((
....takot yang di kejar tak dapat..yang di kendong cicir plak..

So apa sajestion korang plak ??:-? aku dah pening jadi kounselor tak bertauliah kat membe aku nih..hehhehe:D

Untuk tujuan korang buat bandingan.. :(scam

Profile S : Female

Berkerja Swasta company Kukuh :)
Purata income : RM 2000.00
Jawatan : Executive Level
Age : 26

Profile F : Male

Bekerja swasta company kukuh :)
Purata income : RM 1500.00
Jawatan : Non Exec level
Age : 26

Profile P :Male

Bekerja swasta company kukuh :)
Purata income pamanent : RM 1400.00
Side Income p/time : Pemain Biola
Jawatan : Non Exec level
Age : 26

So aku hargai pendapat korang...hhehe :eek: :)paid

:)cgrock

Pilih ler mana yang dah dikenal hati budi. mungkin si F tu belum sedia nak kawin sebab baru kerja. Yang si P tu mungkin dah kukuh ekonomi. Apa-apa pun kena sabar dan pertimbang elok-elok...sebab sian ooo kat F sebab 7 tahun kawan banyak dah dilaburkan tu...cuma yang dimuskilkan seorang dok Cheras sorang dok Klang kenapa ler jumpa sebulan sekali saja...macam mana nak kukuh persahaan...sapa yang dok Cheras tu...kalau si S yang dok Cheras tu kasi kenai kat aku saja lah...hari2 boleh jumpa...


:)):)):))
 

eizlien_82

Active+ Member
Messages
3,367
Joined
Dec 2, 2008
Messages
3,367
Reaction score
52
Points
30
cube fikir long term la

kalo aku,aku sebat rakan sekerja kot:))

da si F tidak pernah pun meluahkan rase mcm yang si P buat

apelagi,babai la:eek::eek:

S terpikir gak macam tue...tapi dia di himpit rasa bersalah dan kekesalan andai tersalah pilih..:-?

tue yang aku pening nasihat dia..huhu :((
 

alonso

CG Hardcore Club
Messages
62,520
Paid Membership
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
erm,tuan tanah..nak tanya skitlah,
si S tu cheras kat mana??
aku dok cheras gak ni..
bole la aku kaunseling dia face to face
:eek::eek::eek:
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register