BTC USD 40,027.1 Gold USD 1,865.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

tolong buatkan litar nei

sitoplasmat

Active+ Member
Joined
Jan 31, 2010
Messages
3,567
Reaction score
9
Points
25
salam, sy nak bagi upah pada sesiapa yg blh tlg buatkan litar nei, litar nei sy ambik di internet..jadi harap ada orang yang nak tolong buat kan, bukan tak nak buat sendiri, tapi tak ada peralatan yang cukup dan kedai elctronic kat kawasan sy tak ada jual beberapa kompenen electronic yg terlibat...peralatan yang paling susah nak cari adalah piezo (utk mic)..harap bantu..nei gambar litar dia :

autoled.gif


sesiapa yang sanggup nak buat, sy cadang nak bayar upah rm 20 je..itu jer mampu..hehe, harap bantu..tq
 
Sponsored Post

chenoi

Active+ Member
Joined
Jun 29, 2008
Messages
3,912
Reaction score
2
Points
25
salam, sy nak bagi upah pada sesiapa yg blh tlg buatkan litar nei, litar nei sy ambik di internet..jadi harap ada orang yang nak tolong buat kan, bukan tak nak buat sendiri, tapi tak ada peralatan yang cukup dan kedai elctronic kat kawasan sy tak ada jual beberapa kompenen electronic yg terlibat...peralatan yang paling susah nak cari adalah piezo (utk mic)..harap bantu..nei gambar litar dia :

autoled.gif


sesiapa yang sanggup nak buat, sy cadang nak bayar upah rm 20 je..itu jer mampu..hehe, harap bantu..tq

Salam..

Cam keje sekolah jek bro...:D... kalo tk de mic..guna speaker pun boleh gak...satu g..component ape yg susah nak dapat tuh bro...
duk mane?
 

anakmalaya

Active+ Member
Joined
Oct 1, 2009
Messages
3,632
Reaction score
47
Points
30
ni mase form 3 benngkel kemahiran hidup ade buat litar mcm ni kalo tak silap...
 

mohdridzuan®

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Oct 16, 2008
Messages
11,852
Reaction score
40
Points
130
best gak wat benda-benda ni,
kalau tesilap sket, jenuh nak betulkan balik..kui3
kat tempat den xde lak kedai yang jual komponen2 ni.
 

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
litar penggera ka ni? ekekeke.
 

chenoi

Active+ Member
Joined
Jun 29, 2008
Messages
3,912
Reaction score
2
Points
25
litar penggera ka ni? ekekeke.

IC LM393 nie...banyak guna dulu...mase bt project AI autosensr robotic...lama dahhhhh...emmm...mane lak tt..
 

zamreda

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Sep 1, 2008
Messages
31,388
Reaction score
51
Points
120
aku boleh buat gak...tapi kedai peraltan jual komponen elektronik payah gak kat johor nie..:(:)(:)((
 

theBLOGGERboy

Super Active Member
Joined
Aug 21, 2009
Messages
7,437
Reaction score
30
Points
70
wow... aku ske buat bnda camni, kat skolah slalu gak buat dlu....

agak2 dekat kedai diy ade tak jual kit untuk bnda2 camni? lame gila x asah skil hehehe....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register