Tolong bantu tok... pasal matematik tahun 6

CG Sponsors




tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,208
Reaction score
828
Points
176
pada sesiapa yang boleh tolong tok tak ? soalan ni ada dalam buku teks tahun 6 matematik...~X(~X(~X(~X(



tolong bagi penerangan sekali yer :D
 
Last edited:
Sponsored Post

Lynn_81

Active+ Member
Joined
Oct 31, 2008
Messages
3,599
Reaction score
18
Points
25
pada sesiapa yang boleh tolong tok tak ? soalan ni ada dalam buku teks tahun 6 matematik...~X(~X(~X(~X(

4 _ _ 9
x _
___________
_ 4 1 _ 2
============

tolong bagi penerangan sekali yer :D
x paham ler tok, uhuhuh...
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Hisap nie aku lemah terus...
 

Lynn_81

Active+ Member
Joined
Oct 31, 2008
Messages
3,599
Reaction score
18
Points
25
saper yg taw tuh, tolong ler x-plan,
kiter pun nak taw gak...uhuhuh...
 

marlen

Legendary Member
Joined
May 27, 2008
Messages
16,925
Reaction score
31
Points
125
soalan tok tu mcm mana?

xpaham?


ab4a_b_c9
xabbbbbb_
___________
a_a4a1a_a2
 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,208
Reaction score
828
Points
176
page ke brapa tu tok???
ntahler... ni kawan tok punya anak... dia mintak tolong kat tok... cikgu budak ni lagi best.. tak bagi jalan penyelesaian tapi terus bagi jawapan..:D
 

MrMama

Active Member
Joined
Aug 2, 2008
Messages
1,631
Reaction score
7
Points
25
pada sesiapa yang boleh tolong tok tak ? soalan ni ada dalam buku teks tahun 6 matematik...~X(~X(~X(~X(

ab4a_b_c9
xabbbbbb_
___________
a_a4a1a_a2
============

tolong bagi penerangan sekali yer :D
kalau budak darjah 6 dapat jawab hantar terus masuk oxford:))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register