Tolong bagi komen web aku..!!

CG Sponsors




jemoreng

Super Active Member
Joined
Sep 21, 2009
Messages
7,973
Reaction score
16
Points
65
hai otai2 CG..

setelah hampir 3 bulan lebey aku bertukus lumus..

cari ilmu dalam cg ni..

akhirnya aku dapat buat satu web forum..

jadi ni nak mintak pandangan n pendapat otai2 lagi..

camna nak majukan lagi..

n apa perlu yg di tambah atau d kurang

harap tolong ye kawan-kawan n otai2..

lawati web untuk bagi komen www.nusantaraku.org
 
Sponsored Post

jemoreng

Super Active Member
Joined
Sep 21, 2009
Messages
7,973
Reaction score
16
Points
65
adoi tak dak yang minat kaa..

thread aku ni..

sampai ati nya otai-otai ni..

sob sob sob
 

ahmadfetri

Active Member
Joined
Jan 4, 2009
Messages
1,208
Reaction score
3
Points
25
tak cacthy.. bg warna tangkap mata sket.. hehe
 

ahmadfetri

Active Member
Joined
Jan 4, 2009
Messages
1,208
Reaction score
3
Points
25
contohnye, paling mudah, merah dan hitam.. mcm CG ni cuba tgk pakai biru.. vivid.. lebih catchy banding ngan encik punya warna biru yg pelahan... tu je kot pandangan saya.. hehe.. yang lain2, sapa ada pandangan meh ar sumbangkan kepada encik jemoreng kita neh.. hoye!
 

zattara

Active Member
Joined
Apr 26, 2008
Messages
1,514
Reaction score
22
Points
30
hurmmm...saper sebenarnya owner nusantara ni?ko ke badawidollah?
ish2...pelik aku...ker 1org yg same...dua id berlainan?hurmm
 

Putra_Quezee

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 7, 2008
Messages
1,287
Reaction score
19
Points
25
kureng menarik... tukar warna yg ceria2 sikit... ahaks.. sekadar komen q untuk menyemak je... jgn marah erk... ahaks...

peace no war...
 

my.name.is.nad

Legendary Member
Joined
May 12, 2008
Messages
10,496
Reaction score
6
Points
115
aha.. warna dia kelam sgt.. warna oren ke .. btw awak tau tak forum kat indo utk kalimantan barat pomtianak ..? saya nak join
 
Sponsored Post
Top
Log in Register