tolong aku

CG Sponsors




apiez_85

Active+ Member
Joined
Dec 4, 2008
Messages
4,972
Reaction score
104
Points
43
sejak setahun lalu rambut aku dah mula gugur
yun nam aku dah pegi, byk produk aku dah guna
tp x berkesan,so korang ada cadangan x apa aku nak kena buat?
or ada produk aku nak cuba ke? or ada tempat rawatan yg ok ke?
ari tu aku ada terbaca tmpt rawatan kat shah alam tp terlupa plak :(
 
Sponsored Post

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
kasi licin cam stone cold tak nak ker?
hensem gak tue..........

tapi aper2 mungkin
1. memang dah kena keturunan yg gugur rambut......
2. usia meningkat, rambut pun kurang........
 

eLLYaNa

CG Top Poster Club
Joined
Apr 17, 2008
Messages
27,295
Reaction score
40
Points
125
ko gi yun nam mesti da perabeh byk
die cakap ape sebabnye?
da jumpa doc ke?
doc plak ckp ape?
 

Gila Komik

Banned
Joined
Apr 1, 2008
Messages
24,363
Reaction score
3
Points
115
ko potong pendek je...laki lagi smart rambut pendek
 

apiez_85

Active+ Member
Joined
Dec 4, 2008
Messages
4,972
Reaction score
104
Points
43
aku dah potong pendek da..
tp nampak gak rambut jarang tuh
isk3
 

Pistia

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2008
Messages
8,760
Reaction score
47
Points
70
botak je laa...:D:D

jimat duit..takyah pikir2..;)
 
Sponsored Post
Top
Log in Register