Tolong aku jumpa kucing sakit

CG Sponsors




jedi_master

Fun Poster
Joined
May 12, 2009
Messages
808
Reaction score
6
Points
15
aduh aku bru je jumpa kucen abes badan dia kotor,mulut erdarah,klinik haiwan tmpt aku dah tutup,ari isnin plak tuh baru bukak balik,aku bagi dia air dia tak mau,agak2 ada cara tak nak kurangkan kesakitan dia ke ape ke,sesape yang pakar harap leh membantu,kurang2 pon dapat buat dia bertahan sampai ke klinik haiwan isnin ni pon cukup arr.
 
Sponsored Post

taufic

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 6, 2008
Messages
14,651
Reaction score
692
Points
161
kena tanya doc rimau nie
 

habiburrahman

Super Active Member
Joined
Feb 1, 2009
Messages
7,016
Reaction score
193
Points
78
try lap kan badan dia dgn kaih bersih...
jangan mandikan dulu...takut dia tak tahan, pastu mati...
pastu jangan bagi budak2 dekat ngan kucing tu, takut ada jangkitan kuman.
yang pasti bukan kuman HIV.
dah lap, biarkan dia ditempat yang kering dan tidak panas.
letakkan saja makanan dan susu depan dia...
harap membantu.

yang benar,
Doktor Meow.
 

kaberete

Banned
Joined
Aug 11, 2008
Messages
1,372
Reaction score
13
Points
30
klu nak ilangkan penderitaan dia bg kat vietnam..mesti abis kene kakan..tggl kepale je ahahhahaa
 

jedi_master

Fun Poster
Joined
May 12, 2009
Messages
808
Reaction score
6
Points
15
try lap kan badan dia dgn kaih bersih...
jangan mandikan dulu...takut dia tak tahan, pastu mati...
pastu jangan bagi budak2 dekat ngan kucing tu, takut ada jangkitan kuman.
yang pasti bukan kuman HIV.
dah lap, biarkan dia ditempat yang kering dan tidak panas.
letakkan saja makanan dan susu depan dia...
harap membantu.

yang benar,
Doktor Meow.
ok aku test wat camtu jap,thanks ya
 

jedi_master

Fun Poster
Joined
May 12, 2009
Messages
808
Reaction score
6
Points
15
dia jalan2 pastu jatuh,jalan pastu jatuh,ades ade yang patah agaknye nih,aduhhai apsal lah bila dah petang baru jumpa,takde ke klinik hewan bukak malam2 nih :((
 

notrexdame

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
bagus ko ni,murah rezeki insyaallah
 

biomedik

Active+ Member
Joined
Sep 24, 2006
Messages
4,546
Reaction score
265
Points
41
aduh aku bru je jumpa kucen abes badan dia kotor,mulut erdarah,klinik haiwan tmpt aku dah tutup,ari isnin plak tuh baru bukak balik,aku bagi dia air dia tak mau,agak2 ada cara tak nak kurangkan kesakitan dia ke ape ke,sesape yang pakar harap leh membantu,kurang2 pon dapat buat dia bertahan sampai ke klinik haiwan isnin ni pon cukup arr.
salam bro, sy pengamal reiki. izin kan saya merawat kucing tersebut dari jarak jauh. dgn izin Allah insyallah dpt meringankan beban kucing tersebut.

beri tahu saya :
1. lokasi kucing tersebut (bandar/pekan dan negeri)
2. bagi tahu anak kucing ke atau kucing dewasa
3. warna kucing tersebut
4. Penyakit kucing tersebut yg awak tahu..tak tahu tak pe...
 

geniusneuro

Banned
Joined
Nov 1, 2008
Messages
19,775
Reaction score
7
Points
115
lap badan ngan kain, kasi bersih...

pastu nak try feed die, pakai botol susu utk pets or leh try kasi die isap susu gune cotton bud, bro suap die la... jgn kasi die makan lak cotton bud tu...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register