BTC USD 19,011.4 Gold USD 1,643.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

tolong aku..awek aku dipaksa pakai pareo!!!

bolabola_la

Active Member
Messages
2,002
Joined
Mar 14, 2007
Messages
2,002
Reaction score
22
Points
25
aku ni nak kata alim sangat takde la... tapi asas-asas agama aku tetap pegang kuat... masalahnya sekarang, aku memang tak senang ngan majikan awek aku yang nakkan dia (awek aku) pakai pareo untuk sambut costumer... masalahnya awek aku ni baru dua tahun kerja kira anak dara pingitan la kat officenya. pastu disuruhnya buat kerja camtu.. aku angin la..

Awek aku ni plak jenis pakai baju kurung je memanjang,bertudung. pendek kata memang jenis yang "jaga" jugak la... tapi awek aku ni jugak jenis yang workaholic... bila jadi camni dia serba salah...

so kat sini nak mintak pandangan kawan la sikit... rasanya tak jumpa lagi org bertudung pakai pareo kan???
:(:(:(
 
Sponsored Post

maxpda

Legendary Member
gem
Messages
10,322
Joined
Jan 15, 2007
Messages
10,322
Reaction score
1,058
Points
201
aku ni nak kata alim sangat takde la... tapi asas-asas agama aku tetap pegang kuat... masalahnya sekarang, aku memang tak senang ngan majikan awek aku yang nakkan dia (awek aku) pakai pareo untuk sambut costumer... masalahnya awek aku ni baru dua tahun kerja kira anak dara pingitan la kat officenya. pastu disuruhnya buat kerja camtu.. aku angin la..

Awek aku ni plak jenis pakai baju kurung je memanjang,bertudung. pendek kata memang jenis yang "jaga" jugak la... tapi awek aku ni jugak jenis yang workaholic... bila jadi camni dia serba salah...

so kat sini nak mintak pandangan kawan la sikit... rasanya tak jumpa lagi org bertudung pakai pareo kan???
:(:(:(

peh..panas ati beb..suh dy xpayah buat la bro..
 

unknown

Fun Poster
Messages
293
Joined
Mar 12, 2007
Messages
293
Reaction score
0
Points
10
Style1&2.jpg
 

mrafif

Active+ Member
Messages
2,868
Joined
Apr 28, 2006
Messages
2,868
Reaction score
12
Points
25
pegh.. pareo.. maen lilit lilit..
 
Sponsored Post

Top
Log in Register