BTC USD 61,276.0 Gold USD 1,792.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Santai Tokoh berwibawa..???

myrayyan

Legendary Member
Joined
Apr 12, 2010
Messages
14,204
Reaction score
75
Points
130
Aku de tgk iklan dr astrok oasis, dalam salah 1 iklan dia de sebut utk 2 rancangan dibawak oleh 2 tokoh berwibawa..masalah skrg,seorg tu dia mentionkan dato fadzilah xpelah sbb sumbangan dia byk dll mmg oklah disebut tokoh berwibawa cuma lagi sorg dia sebut ustaz asyraf yg baru je menang program imam muda dia sebut tokoh berwibawa..aku xtau kat mana diorg leh labelkan individu ini sebagai tokoh sbb pada pendapat akulah penggunaan istilah tokoh ni sgt besar sumbangan pada masyrakat,negara,Islam sendiri..xkan baru 2-3bulan kuar program realiti dah jadi tokoh???
 
Sponsored Post

myrayyan

Legendary Member
Joined
Apr 12, 2010
Messages
14,204
Reaction score
75
Points
130
Aku dah komen kat FB imam muda tgk pe respon diorg..klu pe aku ckp salah disebabkan kefanatikan diorg xtaulah lagi nak ckp pe..
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,886
Reaction score
8,267
Points
716
alaa

mebi asyraf tu sebagai TOKOH MUDA MUDI REMAJA ... :D :">
 

haniefmunchkien

Active Member
Joined
Feb 27, 2010
Messages
2,195
Reaction score
446
Points
51
bukan senang nak cari tokoh yg direspek oleh kawan mahupun lawan.. malaysia ni dah ketandusan tokoh... so kalau ada tokoh2 kecik yg masyarakat boleh terima dan disenangi, masyarakat patut kena pupuk dan support... mungkin dia pada hari ni bukan tokoh besar, berkreadibiliti tinggi atau mencipta nama seantero dunia.. tapi sapa tahu dgn sokongan masyarakat satu hari nanti dia mampu menjadi tokoh terbilang... jd aku rasa kita patut sokong dan bagi dia peluang.. :)cgrock:)cgrock:)cgrock
 

myrayyan

Legendary Member
Joined
Apr 12, 2010
Messages
14,204
Reaction score
75
Points
130
bukan senang nak cari tokoh yg direspek oleh kawan mahupun lawan.. malaysia ni dah ketandusan tokoh... so kalau ada tokoh2 kecik yg masyarakat boleh terima dan disenangi, masyarakat patut kena pupuk dan support... mungkin dia pada hari ni bukan tokoh besar, berkreadibiliti tinggi atau mencipta nama seantero dunia.. tapi sapa tahu dgn sokongan masyarakat satu hari nanti dia mampu menjadi tokoh terbilang... jd aku rasa kita patut sokong dan bagi dia peluang.. :)cgrock:)cgrock:)cgrock

betul ckp ko tu org2 muda yg berpotensi baik utk dijadikan tauladan ptt dikekal n diketengahkan cuma klu mcm ko ckp 1 masa nanti dia akan jadi tokoh terbilang aku sokong benar cuma istilah tokoh tu buat masa ni xsesuai digunakan..cukuplah sekadar Imam Muda dulu.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register