Tipu Menipu

CG Sponsors




lutut.blogspot.com

Junior Member
Joined
Jan 2, 2009
Messages
84
Reaction score
4
Points
11
Pakcik Tamrin berjalan melintasi sekumpulan kanak-kanak yang sedang berbalah mulut. Maka Pakcik Tamrin pun pergilah kepada mereka..

"apa masalahnya ni anak-anak", tanye pakcik Tamrin.

Salah seorang dari pada mereka pun menjawab.
"kami terjumpa kucing ni masa tgh jalan2, comellah pulak kucing ni, maka kami nak bela kucing ni di rumah. Masalahnya semua kawan2 saya ni pun nak bela kucing ni jugak"

"habis tu macam mana, siapa yang dapat kucing ni?" soal Pakcik Tamrin.

"kami sepakat nak buat pertandingan, sape yang paling kuat menipu, boleh bawak balik kucing ni" jawab budak itu.

"ish kamu semua ni, menipu kan perkara tak elok.. masa pakcik sebaya kamu semua dulu, pakcik tak pernah menipu.." sambung pakcik Tamrin.

.....

"......bagi je la kucing tu dekat Pakcik ni.." kata kanak-kanak yang paling muda di situ..
 
Last edited:
Sponsored Post

bangzaf

Legendary Member
Joined
Mar 8, 2007
Messages
14,855
Reaction score
33
Points
120
"kami sepakat nak buat pertandingan, sape yang paling kuat menipu, boleh bawak balik kucing ni" jawab budak itu.

"ish kamu semua ni, menipu kan perkara tak elok.. masa pakcik sebaya kamu semua dulu, pakcik tak pernah menipu.." sambung pakcik Tamrin.

.....

"......bagi je la kucing tu dekat Pakcik ni.." kata kanak-kanak yang paling muda di situ..
Wakakaka pakcik tamrin yg dpt akhirnya:))
 

fadel

Active+ Member
Joined
Mar 19, 2007
Messages
3,016
Reaction score
60
Points
35
..ak bace aje..huhu!!..tapA.2x!!.ak taktipo kao!
 

kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
baca dua tiga kali baru paham....
 

RizMa

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Apr 29, 2007
Messages
4,475
Reaction score
112
Points
38
aku pun xfaham jugak
mesej aku paham, tp xde lawak sgt
 
Sponsored Post
Top
Log in Register