Tips untuk yang ada banyak kereta - Tangki Minyak

CG Sponsors




jomie

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Sep 24, 2008
Messages
6,845
Reaction score
613
Points
111
Taktau la kereta Malaysia praktikkan perkara ni atau tak...


Ini Tips untuk mamat-mamat atau awek-awek yang selalu tukar2 kereta..


Tak pasti penutup tangki minyak kereta yang anda pandu tu sebelah kiri atau kanan?..Jangan risau, tak perlu nak tengok2 sidemirror untuk pastikan korang punye tempat isi minyak sebelah kiri atau kanan...

Korang tgk je kat petunjuk petrol korang kat meter kereta yang korang drive tu..pastu tgk ade gambar nozzle kan?...tgk la nozzle tu menunjuk ke arah kiri atau kanan...ni ada tersedia gambar untuk korang lebih memahami apa yang aku nak maksudkan..



JADI......


Mende tunggu lagi??..P kat keter masing2..tgk la nozzle tu tunjuk arah mana...Harap2 betul la...kalau tak betul tu maknenye keter yang korang bawak tu keter potong la jawabnye...:p:eek::)paid:)paid:)cgrock


P/S: Untuk yang DIGITAL, taktau la plak camner..kihkihkih
 
Last edited:
Sponsored Post

achoy76

Active+ Member
Joined
Feb 27, 2008
Messages
2,706
Reaction score
70
Points
35
ye ke bro aku tak penah terpikir sebelum ni. tq bro
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
hahaha..biar betol...

tak perasan plak..
 

brozul

Super Active Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
8,469
Reaction score
28
Points
70
baru tau...
hinanya aku...
huhuhu...
 

AKIMARU

Fun Poster
Joined
Dec 2, 2007
Messages
941
Reaction score
7
Points
15
tak tercapai pulak minda aku nak terpikir..hehehe
 

moneymaker3000

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 24, 2007
Messages
25,255
Reaction score
516
Points
176
keter vios aku takleh pakai tips ni...kat icon nozzle tunjuk belah kanan tp sebelah tempat isi minyak belah kiri
 
Sponsored Post
Top
Log in Register