BTC USD 57,754.9 Gold USD 1,831.42
Time now: Jun 1, 12:00 AM

tips untuk cover malu

roziex

Active Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
1,825
Reaction score
273
Points
41
Berikut adalah tips tips berkesan untuk cover malu, bukan cover kemaluan ok? hehe

a. Jika diketawakan rakan ketika tertidur kat opis hingga meleleh air liur basi…terus bangun separuh sedar dan buat-buat kene sawan sambil keluarkan lagi air liur. Gerenti member korang akan panik dan berenti ketawakan korang.

b. Kalau tersilap menyapa orang yang tak dikenali…teruskan
menganggap dia kenalah korang dan bagi dia duit kononnya korang pernah berhutang dengannya. Mesti dia pun mengaku korang kenalannya.

c. Jika ditegur orang kerana zip seluar terbuka…jawab je dengan selamba mengatakan ini adalah gaya berfesyen atau katakan bahawa zip itu rosak sambil berfalsafah ‘biar rosak zip, jangan rosak akhlak’.

d. Bercakap sorang diri kerana member ketinggalan kat
belakang…teruskan bercakap dan ketawa sambil menyumpah member korang tu sensorang. Tentu orang takkan gelakkan
kerana menyangka korang ada masalah mental kronik.

e. Tersilap masuk tandas wanita… buat buat wajah gelabah dan cemas sambil berlakon menyatakan tujuan korang masuk kerana nak mencari isteri atau awek korang yang dah sejam tadi tapi tak keluar-keluar lagik
 
Sponsored Post

atzai

Active Member
Joined
Aug 10, 2007
Messages
1,277
Reaction score
12
Points
25
bolih ke buat lawak
kalau dh ngelabah
 

Pistia

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2008
Messages
8,760
Reaction score
47
Points
70
hehe tips yg mnarik.. kihkih
:D:D:D:D:D
 

ndzul01

Active Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
1,466
Reaction score
0
Points
20
Layaaannnnnnzzzzz.... kih kih kih.. :)) :))
 

amins33

Super Active Member
Joined
Sep 8, 2008
Messages
5,481
Reaction score
5
Points
65
agak bagus gakla perbuatan anda itu...slalu la ku masuk tandas pompuan pasni hahahha
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register