'Tiga kali polis tumbuk muka saya'

CG Sponsors




pelitaminyak

Active+ Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
2,773
Reaction score
721
Points
81
ramai je bekap :confused:
Bukan bekap, macam aku cakap le, bila pakai uniform penguatkuasa kena hormat ...... Yg mamat lari dari roadblock tu memang confirm salah ........ Cuma polis tu kenapa nak risiko keja hang kerana mamat yg ada 58 kesalahan tu
 
Sponsored Post

stillFX

Super Active Member
Joined
Nov 11, 2016
Messages
7,074
Reaction score
824
Points
121
Mmg takde dlm sop...

Klau ko sendiri lari sjr...
Ko nak harapkan ape dari polis?
minta maaf tuan.. ambe mengaku je kalo roadtax mati.... saman pun saman la. ada jugak polis yang baik hati kasi lepas. tapi trafik pompuan.. kena saman la jawabnya. ngn abe polis.. Alhamdulillah... lepas.

patutnya brader ni dh boleh dilokapkan sebab banyak sgt kesalahan jalan raya. nasib polis tu tak baik kali ni... pukul kena rakam.

tapi itu la.. bila mendatangkan kecederaan... dia dh cam letak pisau kat leher sendiri... dh la imej polis tak brapa cantik dh di mata rakyat walaupun tak semua gitu. Yang confirm... polis yusuf haslam terbaik.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register