'Tiga kali polis tumbuk muka saya'

CG Sponsors




cropok

Active Member
Joined
Mar 30, 2018
Messages
1,779
Reaction score
459
Points
51
takkan dia saja2 nk tumbuk muka hang kalau lari SJR..
 
Sponsored Post

ramos

Super Active Member
Joined
Jul 9, 2009
Messages
7,054
Reaction score
232
Points
73
ingat netizen nak backup dia la tu..
 

apoeki

Super Active Member
Joined
Aug 7, 2012
Messages
6,205
Reaction score
491
Points
91
mmg hebat budak ni ..punya hayun tumbuk, tak berganjak dari motor
muka pn x gerak tu kena tumbuk. Biasanya klo kita kena tumbuk, tgn pasti akan pegang tempat yg sakit
 

jaws_am

Legendary Member
Joined
May 29, 2008
Messages
11,798
Reaction score
2,492
Points
201
Orang suruh berhenti, kena berhenti..
 

jaws_am

Legendary Member
Joined
May 29, 2008
Messages
11,798
Reaction score
2,492
Points
201
err... kalo tak berenti.. kejar.. kena tumbuk ke tuan? SOP mana tu pakai cam tu tuan?
Zaman bila polis ikut SOP ?

Action gi dlu baru rujuk SOP..

Tp aku suka baca logik..

Kau kejar, mesti kau tahan tu kau hayun sekali..
Sebab mindset kau baca.. Dia dah menyusahkan kau..

Kalau dia berhenti, xda menyusahkan kau.. Betul tak ?

Logik gitu je lah..
 

achok

Legendary Member
Joined
Jul 8, 2008
Messages
14,716
Reaction score
297
Points
141
58 kesalahan trafik.
masih ada org bekap lagi dia ni hahaha,

polis trafik ni salah sbb kena rakam :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register