BTC USD 39,997.9 Gold USD 1,827.81
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Tidur Sekatil..Sama Jantina....... Boleh Tak?

Pernah Tido Sekatil Dgn Sama Jantina? Budak kecik tak kire..


  • Total voters
    0

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,042
Points
1,101
Aku dulu selalu gak....:">:">


ni ada sedikit yg boleh aku share...jom bincangkan



Dari Abu Said Al-Khudri dari bapaknya bahwasanya Rasulullah bersabda:
"Janganlah pria melihat aurat pria yang lain dan janganlah seorang wanita
melihat aurat wanita yang lain, dan janganlah pria berkumpul dengan pria
lain dalam satu selimut, dan janganlah wanita berkumpul dengan wanita
lain dalam satu selimut"
 

Attachments

  • tidur-nabi.pdf
    83.5 KB · Views: 147
Last edited:
Sponsored Post

Biowash

Fun Poster
Joined
Aug 29, 2008
Messages
602
Reaction score
0
Points
10
aku ok je tido.. ngan member... x de pape pun... siap berkeruh lagik.. hahahah!

ape2 pun.. kasik bikin poll!
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,042
Points
1,101
budak2 asrama selalu je tido sekatil sebantal seselimut ni..
 

ejalmlk

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Aug 8, 2008
Messages
10,523
Reaction score
43
Points
120
wah soalan .... biasa aaaa .. aku 5 taun duk asrama biasa jer ... tido ngan kengkawan ....
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,886
Reaction score
8,267
Points
716
pernah..selalu :">
 

adr

Fun Poster
Joined
Aug 25, 2008
Messages
545
Reaction score
1
Points
15
budak2 asrama selalu je tido sekatil sebantal seselimut ni..

Budak asrama memang...tapi dari sinilah bermulanya langkah pertama...faham kan ?
 

Biowash

Fun Poster
Joined
Aug 29, 2008
Messages
602
Reaction score
0
Points
10
budak2 asrama selalu je tido sekatil sebantal seselimut ni..

tu arr... bukan x biasa... kalau tgk aurat tu x de laa... sbb x de feel... hahahah kalau aurat yg bertentangan.. lajuu je!:eek::eek:
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,042
Points
1,101
Budak asrama memang...tapi dari sinilah bermulanya langkah pertama...faham kan ?

yup..byk kes liwat berlaku..........nasib baik aku xkena..#:-S#:-S#:-S#:-S
 

notrexdame

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
biasa je aku...jgn tahan dinding da.tu jerr...ekekekeke
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register