BTC USD 23,774.9 Gold USD 1,772.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Tiada bas tambahan sempena Deepavali

alonso

CG Hardcore Club
gemgem
Messages
62,522
Paid Membership
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,522
Reaction score
426
Points
531
KUALA LUMPUR: “Bas balik kampung tidak akan ditambah,” demikian tegas Persatuan Pengusaha Bas Ekspres Melayu Semenanjung Malaysia (Pembawa) ketika ditanya mengenai keperluan bas balik kampung sempena Hari Deepavali, Isnin ini.

Presidennya, Tajuddin Yunus, berkata setakat ini pihaknya belum berhasrat menambah perkhidmatan bas, sebaliknya masih bergantung kepada kemudahan bas ekspres sedia ada yang diyakini mampu menampung keperluan pengguna.

Katanya, waktu operasi dan laluan bas ke setiap destinasi juga diselenggara seperti biasa malah tiada pertambahan memandangkan permintaan bas ekspres tidak begitu ketara berbanding ketika cuti Aidilfitri penghujung September lalu.

“Untuk keperluan Deepavali minggu ini kami memang tidak berhadapan masalah kekurangan bas kerana yang sedia ada pun mencukupi dengan tiket ke semua destinasi sama ada utara, selatan dan timur masih ada malah berlebihan.


“Saya jangka permintaan terhadapnya juga tidak begitu banyak seperti Aidilfitri yang lalu, maka tidak perlu memohon permit Lesen Perubahan Sementara (LPS) untuk bas tambahan,” katanya ketika dihubungi Harian Metro, semalam.


Bagaimanapun, Tajuddin berkata semua pengusaha bas ekspres sentiasa berjaga-jaga kemungkinan berlaku pertambahan dalam permintaan bas ekspres untuk ke beberapa destinasi seluruh negara.

Sementara itu, Pengerusi Lembaga Pelesenan Kenderaan Perdagangan (LPKP), Datuk Markiman Kobiran, berkata, pihaknya belum lagi menerima permohonan LPS daripada mana-mana syarikat pengusaha bas ekspres.
 
Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
gemgem
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
KUALA LUMPUR: “Bas balik kampung tidak akan ditambah,” demikian tegas Persatuan Pengusaha Bas Ekspres Melayu Semenanjung Malaysia (Pembawa) ketika ditanya mengenai keperluan bas balik kampung sempena Hari Deepavali, Isnin ini.

Presidennya, Tajuddin Yunus, berkata setakat ini pihaknya belum berhasrat menambah perkhidmatan bas, sebaliknya masih bergantung kepada kemudahan bas ekspres sedia ada yang diyakini mampu menampung keperluan pengguna.

Katanya, waktu operasi dan laluan bas ke setiap destinasi juga diselenggara seperti biasa malah tiada pertambahan memandangkan permintaan bas ekspres tidak begitu ketara berbanding ketika cuti Aidilfitri penghujung September lalu.

“Untuk keperluan Deepavali minggu ini kami memang tidak berhadapan masalah kekurangan bas kerana yang sedia ada pun mencukupi dengan tiket ke semua destinasi sama ada utara, selatan dan timur masih ada malah berlebihan.


“Saya jangka permintaan terhadapnya juga tidak begitu banyak seperti Aidilfitri yang lalu, maka tidak perlu memohon permit Lesen Perubahan Sementara (LPS) untuk bas tambahan,” katanya ketika dihubungi Harian Metro, semalam.


Bagaimanapun, Tajuddin berkata semua pengusaha bas ekspres sentiasa berjaga-jaga kemungkinan berlaku pertambahan dalam permintaan bas ekspres untuk ke beberapa destinasi seluruh negara.

Sementara itu, Pengerusi Lembaga Pelesenan Kenderaan Perdagangan (LPKP), Datuk Markiman Kobiran, berkata, pihaknya belum lagi menerima permohonan LPS daripada mana-mana syarikat pengusaha bas ekspres.

satu driver dah kena tangkap semalam sebab rogol budak

:(scam:(scam:(scam
 

timah_mude

Fun Poster
Messages
916
Joined
Sep 22, 2008
Messages
916
Reaction score
121
Points
23
info terbharu :

bas tu akan di lepaskan dengan ikat jamin
tapi pemandu bas takde tak guna gak
mungkin samy vellu dgn rela hati bawak bas tu
tempat naik kat Batu Caves
 

kuhik

CG Top Poster Club
gem
Messages
39,519
Paid Membership
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
hmmphh..susah nak balik raya ni..
 

MoFIK

Junior Member
Messages
86
Joined
Jun 20, 2007
Messages
86
Reaction score
0
Points
6
hmmphh..susah nak balik raya ni..

kuhik bleh tumpang aku wakakakak...

p/s: kuhik register sma tarikh ngan aku bakpo kuhik dah dapat well-known member!!??? tak aci!
 

irsaffy

CG Top Poster Club
gem
Messages
42,957
Joined
May 13, 2007
Messages
42,957
Reaction score
268
Points
131
abis la alonso xdpt tiket utk blk kg..:)):)):))
 
Sponsored Post

Top
Log in Register