The Queen Of Langkasuka, Filem Siam Sejarah Melayu

CG Sponsors




syah99

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2006
Messages
6,069
Reaction score
62
Points
70
salam,

Tadi masa tgh mengoogle & menwiki pasal sejarah Melayu Langkasuka,
tetiba terjumpa pulak pasal movie Siam ni, dengar cerita baru nak ditayangkan kat Siam.
Nampak mcm menarik film ni, cerita berkisar kepada Sejarah Langkasuka.








Sejarah tentang Melayu tp Orang Thai yg bikin untung,
filem mmg berkualiti, kosnya aje dekat 20juta USD Dollar.
 
Sponsored Post

MoshedFX

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Nov 15, 2007
Messages
8,374
Reaction score
89
Points
70
salam,

Tadi masa tgh mengoogle & menwiki pasal sejarah Melayu Langkasuka,
tetiba terjumpa pulak pasal movie Siam ni, dengar cerita baru nak ditayangkan kat Siam.
Nampak mcm menarik film ni, cerita berkisar kepada Sejarah Langkasuka.








Sejarah tentang Melayu tp Orang Thai yg bikin untung,
filem mmg berkualiti, kosnya aje dekat 20juta USD Dollar.
wow...bagus nehh...

orang kita plak asik wat cerita REMPITT jer...hahahha :eek:


kalu tayang kat pawagam nehh...kne tengokk nehhhh...cerita bangkok dangerous aritu pun cam best gakk...citer THAI...
 

hackerz6

Banned
Joined
Mar 6, 2008
Messages
3,815
Reaction score
9
Points
25
mcm gempak jerr...ade link download x citer ni??:D
 

fazarudin

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,985
Reaction score
258
Points
136
wahh!!! mcm best je citer nih....bila nak tayang kat malaysia ?
 

tokmat™

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Dec 23, 2005
Messages
33,932
Reaction score
274
Points
136
Memang best citer ni......
Nak kena tengok gak nanti...
Tapi tunggu boleh donlot kat tenet... :D
 

fazarudin

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,985
Reaction score
258
Points
136
kalah citer puteri gunung ledang versi tiara jaquilena , tgk props ngan kostume ...perghhH!!! mmg melayu betul lah.,.

pelakon lelaki tu pelakon cina ke thailand ?
 

syah99

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2006
Messages
6,069
Reaction score
62
Points
70
kalah citer puteri gunung ledang versi tiara jaquilena , tgk props ngan kostume ...perghhH!!! mmg melayu betul lah.,.

pelakon lelaki tu pelakon cina ke thailand ?
rasanya suma org Siam, PGL pun kalah kalau nak lawan costume dgn props.

gempak woo tgk Pahlawan melayu pakai baju perisai amor.



Jarunee Sooksawat



Tik Jesadaporn Poldee



Sorapong Chatri



Diew Chupong Changproong



Ananda Everingham ini sekali tgk mcm Orlando Bloom da kekeke

*credit to HangPC2
 
Sponsored Post
Top
Log in Register