BTC USD 50,542.1 Gold USD 1,784.08
Time now: Jun 1, 12:00 AM

the origin of Christmas;Who is Santa Claus?

Sponsored Post

Senju95

Active+ Member
Messages
2,714
Joined
Jan 11, 2009
Messages
2,714
Reaction score
16
Points
25
video.... rase malas la nak tunggu cerita la sikit tt..
 

ArePiz

Active Member
Messages
1,144
Joined
Jul 1, 2009
Messages
1,144
Reaction score
2
Points
25
tt cite la...intrnet den lombap mcm.....
 

kaYaIlmu

Super Active Member
Messages
7,918
Joined
Mar 11, 2010
Messages
7,918
Reaction score
29
Points
70
citer la TT...buat GOOGLE translate ke video nie...ahahaha... :D
 

loneleonine89

Active Member
Messages
2,416
Joined
Jan 15, 2010
Messages
2,416
Reaction score
7
Points
25
good info tt. kisah seorang muslim di us yg dulunya seorang kristian, beliau sentiasa mempersoalkan apa yg ada di sekelilingnya termasuklah apa yg ada di dalam gereja. berdasarkan pengalaman beliau, info yg beliau bg ni mmg logik, skit sebanyak mcm the arrivals pun ada, kisah matahari sebagai sembahan orang dulu2 seperti di eropah dan mesir purba, kepercayaan diorang dan apa kaitan semua tu dengan rekaan agama kristian dan krismas, semua tu mmg rekaan yg mengarut semata mata... :(scam
gud info :)cgrock
 

astrowan

CG Top Poster Club
Messages
22,317
Joined
Aug 26, 2009
Messages
22,317
Reaction score
249
Points
138
panjangnya haiii tak apa sanggop aku tunggu dia loading......
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register