BTC USD 50,579.5 Gold USD 1,821.66
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Tetap cerai

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
PETALING JAYA: Kejadian nyaris lemas yang menimpa anak pasangan vokalis kumpulan OAG, Radhi dan anggota kumpulan GIM, Shazlin, nyata gagal mengubah hati wanita itu untuk merapatkan semula hubungan mereka apabila masih meneruskan hasrat untuk bercerai.

Ini berikutan, Shazlin Sharif (plaintif), 30, melantik peguam syarie Noorafizah Abdul Aziz kelmarin untuk mewakilinya bagi mengendalikan kes pengesahan lafaz cerai suaminya, Radhi atau nama sebenarnya Muhammad Radhi Razali, 31.

Mahkamah Rendah Syariah di sini, semalam diberitahu peguam plaintif, pihaknya sudah menyerahkan pernyataan tuntutan saman kepada Radhi (defendan), kelmarin.

Noorafizah berkata, anak guamnya memberitahu defendan gagal hadir ke mahkamah semalam berikutan berada di Kedah.

“Hari ini (semalam), kami memfailkan permohonan pengesahan lafaz cerai mengikut Seksyen 57 Enakmen Undang-undang Keluarga Islam Negeri Selangor 2003.

“Pernyataan tuntutan saman itu sudah diserahkan kepada Radhi dan meminta mahkamah mengeluarkan notis amaran supaya defendan hadir ke mahkamah pada masa akan datang,” katanya.

Ini berikutan, vokalis kumpulan OAG itu sekali lagi gagal hadir kali keempat berturut-turut di mahkamah berhubung kes pengesahan lafaz cerai yang dikemukakan isterinya.

Justeru, Hakim Syarie Ghazali Ahmad membenarkan permohonan plaintif untuk mengeluarkan notis amaran kepada Radhi supaya hadir pada sebutan kes, 3 Februari tahun depan.

Dah takdir nak macam tu nak buat macam mana lagi...
 
Sponsored Post

anuarinvestor

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Dec 13, 2007
Messages
10,529
Reaction score
143
Points
123
Sedih sungguh ada lagi nak bercerai....
 

ayie85

Fun Poster
Joined
Sep 22, 2008
Messages
359
Reaction score
0
Points
10
knp ek dia nk cerai, tgk dlm sehati berdansa dulu ok jek..
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
cerai jugak...

mmg rekod tahun 2008 ar..

artis cerai berai..
 

Zul.H

Active+ Member
Joined
Dec 5, 2007
Messages
2,754
Reaction score
21
Points
25
nak cari lubag dan batang baru tuh..

Geram tul aku..
 

EncikEx

Legendary Member
Joined
Mar 21, 2007
Messages
12,047
Reaction score
96
Points
120
ada gambo tak bini radhi oag ni ? org kata cun...
 

hazel07

Active Member
Joined
Jun 14, 2008
Messages
1,088
Reaction score
11
Points
25
dah x der jodoh...radhi tuh gila2 sgt kot..smpai bini naik pening...
 

AMICO66

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
9,631
Reaction score
258
Points
91
Aku pernah dengar ustaz berceramah dan katanya, bab2 cerai ni, dalam Islam memanglah dibolehkan tetapi dimurkai oleh Allah SWT. Dalam maksudnya tu....

Ya Allah, kau berkatilah dan bahgiakan rumahtangga aku ini, amin.
 

insyi©

CG Top Poster Club
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
knp ek dia nk cerai, tgk dlm sehati berdansa dulu ok jek..


puncanyer.....sbb bini dia tu, wpun dh kawen...tetap nak balik umah mak bapak dia sndiri...maybe sbb umah mak bapak dia tu besar....org gaji ada 3 org....anak org senang le katakan...

radhi OAG kata...dia rasa mcm dah kawen ngan mak bini dia plak....:D :D

inilah akibatnya kalau lps berumahtangga pun, still biarkan parents campur tangan dalam urusan rumahtangga tu....sbg isteri, dia kena la taat pada suami..dgn mak ayah tu kena la explain elok2.....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register