BTC USD 34,557.3 Gold USD 1,802.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Viral Tertukar baby PKP

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
16,494
Reaction score
2,571
Points
201
Tertukar baby pkp
Shah Alam
Kes Hospital Swasta tertukar Baby, Hospital bg Baby lain kat pasangan ini.
 
Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
304,178
Reaction score
13,598
Points
2,376
Tertukar baby pkp
Shah Alam
Kes Hospital Swasta tertukar Baby, Hospital bg Baby lain kat pasangan ini.

Sempat bagi susu ke tak tu pada anak orang lain tu
Kalau sampai 3 kali kenyang
Jadi adik beradik susuan nanti
 

biomedik2

Super Active Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
5,878
Reaction score
1,864
Points
151
Salah satu benda yang aku tak faham hospital swasta tak bagi newborn pakai baju yang ibu bawak, nak suruh newborn pakai baju hospital sediakan. Rules nii berlaku kat beberapa hospital swasta. Ibu tak perlu bawa baju baby. Senang baby tertukar terutama baby yang perlu duduk SCN. Bila pakai bj hospital, semua sama mmg senang tertukar. Kena ikut cara kkm dan hospital kat oversea dah, newborn pakai baju yang ibu bawak, untuk kurangkan risiko baby tertukar.
 

biomedik2

Super Active Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
5,878
Reaction score
1,864
Points
151
Harap kes ni setel. Trauma kat ibu yang lemah tu..
 

maxpda

Super Active Member
Joined
Jan 15, 2007
Messages
7,747
Reaction score
293
Points
91
Kecuaian yang xleh diterima macam ni... Ni yang diorang perasan... Yang xperasan macam mana... Gila...

2hari dah tertukar..
 

jaws_am

Legendary Member
Top Poster #5
Joined
May 29, 2008
Messages
14,279
Reaction score
3,991
Points
201
At least letak tag number pada baju baby.
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
304,178
Reaction score
13,598
Points
2,376
Salah satu benda yang aku tak faham hospital swasta tak bagi newborn pakai baju yang ibu bawak, nak suruh newborn pakai baju hospital sediakan. Rules nii berlaku kat beberapa hospital swasta. Ibu tak perlu bawa baju baby. Senang baby tertukar terutama baby yang perlu duduk SCN. Bila pakai bj hospital, semua sama mmg senang tertukar. Kena ikut cara kkm dan hospital kat oversea dah, newborn pakai baju yang ibu bawak, untuk kurangkan risiko baby tertukar.

Anak den elok je pakai baju kami beli masa bersalin kat spital kerajaan
Lagi pun kat situ kenal dah anak sebab duk tengok macam mana anak keluar

Memang sedih bila tertukar anak ni bang
Lagi² ibu yang lama duk kelek setiap masa selama 9 bulan
Sekali terjaga anak orang lain pulak
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
304,178
Reaction score
13,598
Points
2,376
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register