BTC USD 57,079.8 Gold USD 1,772.67
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Terputus kasih

Sponsored Post

copy left

CG Top Poster Club
Messages
27,085
Joined
Jun 25, 2008
Messages
27,085
Reaction score
579
Points
161
bykkan bersabaq,mintak pendapat korg camna kalo berlaku kat korang
 

badrush

Super Active Member
Messages
5,520
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,520
Reaction score
19
Points
65
pergh....

sedih giler..

lagi berapa hari nak kawin...

hati pompuan cepat berubah....

bahaya....kalo dah ada tu cepat2 la kawin..
 

anuarinvestor

Legendary Member
Messages
10,529
Paid Membership
Joined
Dec 13, 2007
Messages
10,529
Reaction score
143
Points
123
wa....3 hari berturut2....semua ada masalah ngn tunang...parah ni
 

snowhazel_orange

Legendary Member
Messages
10,685
Joined
May 13, 2008
Messages
10,685
Reaction score
4
Points
115
sabar la yer tuan tanah..
ade yg lebih baik menanti tuan tanah nanti..
 

peija06

Super Active Member
Messages
6,506
Joined
Feb 19, 2007
Messages
6,506
Reaction score
78
Points
70
pd aku baik lupakan saja walau dia dh sembuh, sblum dh serik mencari jodoh..:p
 

badrush

Super Active Member
Messages
5,520
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,520
Reaction score
19
Points
65
pd aku baik lupakan saja walau dia dh sembuh, sblum dh serik mencari jodoh..:p

aku pn rasa camtu...lupakan jer..

kejar cita2 bg kaw2....

andai kata ada impian jadi jutawan,capai impian tu...

satu masa tunang ko akan menyesal tinggalkan ko..

ingat...bercinta tak semestinya berkawin..

mgkin tuhan dah tetapkan jodoh ko dgn pompuan yg lebih baik..
 

mydeuter

Fun Poster
Messages
961
Joined
Feb 12, 2007
Messages
961
Reaction score
0
Points
10
dewd , don't worry ...good things will happen to you one day....sabar dan teruskan hidup ..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register