Terputus kasih

CG Sponsors




Sponsored Post

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,456
Reaction score
401
Points
131
bykkan bersabaq,mintak pendapat korg camna kalo berlaku kat korang
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
pergh....

sedih giler..

lagi berapa hari nak kawin...

hati pompuan cepat berubah....

bahaya....kalo dah ada tu cepat2 la kawin..
 

anuarinvestor

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Dec 13, 2007
Messages
10,529
Reaction score
143
Points
123
wa....3 hari berturut2....semua ada masalah ngn tunang...parah ni
 

snowhazel_orange

Legendary Member
Joined
May 13, 2008
Messages
10,685
Reaction score
4
Points
115
sabar la yer tuan tanah..
ade yg lebih baik menanti tuan tanah nanti..
 

peija06

Super Active Member
Joined
Feb 19, 2007
Messages
6,506
Reaction score
78
Points
70
pd aku baik lupakan saja walau dia dh sembuh, sblum dh serik mencari jodoh..:p
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
pd aku baik lupakan saja walau dia dh sembuh, sblum dh serik mencari jodoh..:p
aku pn rasa camtu...lupakan jer..

kejar cita2 bg kaw2....

andai kata ada impian jadi jutawan,capai impian tu...

satu masa tunang ko akan menyesal tinggalkan ko..

ingat...bercinta tak semestinya berkawin..

mgkin tuhan dah tetapkan jodoh ko dgn pompuan yg lebih baik..
 

mydeuter

Fun Poster
Joined
Feb 12, 2007
Messages
961
Reaction score
0
Points
10
dewd , don't worry ...good things will happen to you one day....sabar dan teruskan hidup ..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register