ternak khinzir di kedah

CG Sponsors




myeasymoney

Fun Poster
Joined
Mar 2, 2007
Messages
247
Reaction score
2
Points
15
sila delete andai topik ni mengancam kemakmuran...

meh terangkan kat sini, tentang isu ternak khinzir. dilaporkan kerajaan negeri kedah ada perancangan untuk membuka ladang khinzir.

harap-harap isu ni batal....
 
Sponsored Post

ARIFFX

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 27, 2008
Messages
12,084
Reaction score
159
Points
123
kedah bela ****?
 

myamri

Fun Poster
Joined
Jul 28, 2008
Messages
688
Reaction score
3
Points
15
ni yg klua tv3 td kan nih...?
takde mende lain ke nak ternak...
kambing/lembu ber kilo2 ber tan2 import dr luar...
nak plak ternak ****...??? aduiyai...
 

zampendang

Fun Poster
Joined
Jul 15, 2008
Messages
542
Reaction score
0
Points
10
celaka betul sapa yg usulkan dan luluskan projek ni
 

JamBu

Active Member
Joined
Jul 3, 2008
Messages
1,518
Reaction score
1
Points
25
lorh
mengong tol la ...
xde mende lain ke nak bela ..
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
TV 3......

liputan meluas ke semua 5 negeri......:D
 

myeasymoney

Fun Poster
Joined
Mar 2, 2007
Messages
247
Reaction score
2
Points
15
TV 3......

liputan meluas ke semua 5 negeri......
kalau berita khinzir ni tak betul, tak kan kuar berita, dalam harakah memang sah tak kuar....

patut la... penang nak tutup ladang khinzir, rupanya nak berpindah ke kedah, kalau isu ni jadi, tak kan adun-adun pas tak tolak,
 

KaktusGurun

Active Member
Joined
Oct 29, 2008
Messages
1,103
Reaction score
4
Points
25
celaka betul sapa yg usulkan dan luluskan projek ni
biasalah kat mana majoriti melayu kat situ lah dia org nak ternak..mungkin ini zaman kebebasan menternak [email protected]% era keadilan..tapi yg pelik negeri ditadbir pas..aduh parah lagu nie..takkan sampai tahap nie nak guna untuk pancing undi bukan melayu..habis tergadai islam ditangan pemimpin BA
 
Sponsored Post
Top
Log in Register