BTC USD 32,598.0 Gold USD 1,802.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Terlanjur di rumah (gambar)

nia bella

Fun Poster
Joined
Aug 31, 2010
Messages
866
Reaction score
0
Points
10
parah la budak2 skrg..
adeq ada sorg umo 12 thn...
ya allah jao2 kan la...
 
Sponsored Post

gee-shock

Active Member
Platinum Member
Joined
Jun 17, 2010
Messages
1,059
Reaction score
3
Points
25
Hope kita sama2 dapat ambik teladan agar tak jadi kat keluarga kita..benda ni pun sekarang orang anggap macam benda biasa je... risau aku benda macam berleluasa kerana hari ke hari di anggap perkara biasa..huhu sedeyh
 

persada

Account locked as requested by owner
Joined
Jul 16, 2009
Messages
4,776
Reaction score
54
Points
35
gila betul la budak2 sekarng ni
 

anakmalaya

Active+ Member
Joined
Oct 1, 2009
Messages
3,632
Reaction score
47
Points
30
xde 3gp ker?
lau mp4 pon lg bagos..
gmbr cntk ckit..

haha.. 3gp je pening kpl nak tgk.. kasi la mkv ke.. format HD lak.. baru puas ati tengok.. kat malaysia ni byk pelakon amatur buat keje amal.. tak de ke yg nak up jadi pro.. baru meningkat industri perfileman malaysia hehehehehehe..
 

asby

Legendary Member
Platinum Member
Joined
May 8, 2009
Messages
11,810
Reaction score
14
Points
120
kalah mat salleh ni umur 12 dah buat skill2..
ada copy dvd ker?hehhee..eh vcd jer kot 12 tahun xkan 3jam cam hindustan
..:)):))
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
mintak simpang .... selalu yang jadi mcm ni anak2 org kayo
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
kalah mat salleh ni umur 12 dah buat skill2..
ada copy dvd ker?hehhee..eh vcd jer kot 12 tahun xkan 3jam cam hindustan
..:)):))

kena kawal awal2 ... kalau tak parah .. #:-S#:-S
 

asby

Legendary Member
Platinum Member
Joined
May 8, 2009
Messages
11,810
Reaction score
14
Points
120
mintak simpang .... selalu yang jadi mcm ni anak2 org kayo

standard cam tu la...kalau xkaya camana leh bagi apa saja permintaan.mahu xajak masuk bilik mesti yang pompuan selalu pakai pakaian yang menjolok mata.Ni akhirnya jadi ketagih..benda sedap mau xnya..:D:D ai sosial2....
 

moxmeng

Active+ Member
Joined
Jul 23, 2010
Messages
2,976
Reaction score
8
Points
25
sia2 je bkk thred ni
ingatkn ad vdeo2 free
muakakakkaka
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register