BTC USD 48,175.9 Gold USD 1,754.18
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Terlanjur di rumah (gambar)

mnur183

Active Member
Joined
Aug 5, 2009
Messages
1,284
Reaction score
2
Points
25
hurmm...bdk2 sekarang mmg advan dlm benda2 cenggini...
 
Sponsored Post

mr_gab

Active Member
Joined
May 20, 2010
Messages
1,301
Reaction score
0
Points
20
Originally Posted by kerunai
dia dah berzina ketika budak2, anda bila lagi ???

tungguuuuuuuu....hahahahaha:)):)):))
 

istinggar

Active Member
Joined
Jun 5, 2010
Messages
1,315
Reaction score
43
Points
35
pix_middle


KES 1 - ADILAH, 13:

“SAYA mula disentuh teman lelaki awal tahun ini. Itulah kali pertama saya melakukan hubungan seks, saya sendiri tidak menyangka akan terlanjur dan ia berlaku dalam sekelip mata.

Pendapat aku memang tak berbaloi buat 3gp sebab tempohnya cuma sekelip mata.
 

rijal2009

Marked as Scammer, (until issue resolved)
Joined
Jul 8, 2009
Messages
9,169
Reaction score
286
Points
81
xkan umo 12 thn kot? nasi lemak stim semacam je..
 

-pojie-

Well-Known, Member, XM Official, Representative
Joined
Oct 29, 2008
Messages
20,951
Reaction score
50
Points
120
xde 3gp ker?
lau mp4 pon lg bagos..
gmbr cntk ckit..
 

fido_figos

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Aug 20, 2009
Messages
602
Reaction score
2
Points
15
xde 3gp aku x caye..tt scam!!!!!!!!:(scam
 

PipPip

Active Member
Joined
Aug 8, 2010
Messages
1,151
Reaction score
5
Points
25
Metro ni standard tabloid bukan boleh percaya sangat ... kekadang sengaja reka cerita sebab nak lariskan paper dia

banyak cerita yg di sensasikan ... seks ler ... hantu ler ...setengah cerita tu tak masuk akal

tapi tak dinafikan ada budak2 sekolah yang terjebak dalam gejala seks remaja ni
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register