Terlalu percaya hingga dirogol

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
SEREMBAN: Sikap baik seorang lelaki yang beria-ia mahu membantu mencarikan pekerjaan berjaya memperdaya seorang gadis apabila mengambil kesempatan merogol mangsa.

Mangsa berusia 19 tahun terpengaruh dengan usaha gigih kenalannya berusia 33 tahun yang membantunya mencari pekerjaan di sebuah kilang di Nilai.

Lelaki itu membawa mangsa ke kilang berkenaan untuk menghadiri sesi temu duga beberapa hari lalu, namun mangsa dikatakan gagal.

Berikutan kegagalan itu, suspek dikatakan bersungguh-sungguh mendapatkan pekerjaan lain untuknya.

Rabu lalu, suspek sekali lagi memberitahu sudah mendapatkan pekerjaan yang sesuai kepada mangsa dan membawanya untuk menghadiri sesi temu duga.

Difahamkan, wanita malang yang tidak menyedari niat sebenar suspek keluar bersama lelaki itu untuk menghadiri temu duga seperti dijanjikan.

Sumber berkata, suspek yang mendapati mangsa termakan dengan helahnya kemudian membawa wanita berkenaan ke sebuah rumah di sekitar kawasan Seremban dan bukan ke tempat temu duga.

“Ketika tiba di rumah itu, enam lelaki dipercayai rakan suspek yang mabuk ada di situ dan mangsa dipelawa untuk pergi ke sebuah pusat hiburan.

“Wanita itu bagaimanapun menolak pelawaan itu, tetapi dipaksa masuk ke sebuah bilik lalu dirogol sebelum dihantar pulang ke rumahnya,” katanya.

Menurutnya, mangsa kemudian membuat laporan polis mengenai kejadian itu sehingga membawa kepada penangkapan suspek.

“Sepasukan polis yang menerima laporan mengenai kejadian itu menjalankan pemeriksaan dan rondaan bagi menjejaki suspek dan berjaya menahannya di Terminal One, kira-kira jam 2.30 petang kelmarin.

“Berdasarkan laporan wanita itu, hanya suspek yang merogolnya,” katanya.

Sumber itu berkata, siasatan mendapati lelaki itu dikatakan membantu mangsa mendapatkan pekerjaan dan kini ditahan reman bagi membantu siasatan.

“Mereka yang ada maklumat mengenai kejadian itu boleh menghubungi Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Seremban di talian 06-6013222 atau balai polis berhampiran bagi membantu siasatan,” katanya.

Nak caik kerja dapat bala pula...~X(
 
Sponsored Post

EzY-eLoaD

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
12,747
Reaction score
18
Points
115
tu kan percaya,tu tempah maut namanye
 

adil2604

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2008
Messages
7,146
Reaction score
153
Points
73
ish ish ish....mcm2 lar skrg ni...
 

EzY-eLoaD

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
12,747
Reaction score
18
Points
115
sape yg bersalah dalam hal nie ek,adakah si pompuan hanya mereka cerita untuk menarik simpati org ramai
 

asrul07

Active+ Member
Joined
Jul 17, 2008
Messages
3,055
Reaction score
3
Points
25
***** nye yg merogol tu...sula je sampai mati
 

eday84

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2009
Messages
27,695
Reaction score
146
Points
128
***** lah kalau 6 orang mabuk tu tak join sama.. ada something fishy here..
 

black7

Fun Poster
Joined
Oct 25, 2008
Messages
522
Reaction score
11
Points
15
harapkan pagar, pagar makan padi..cam2 kes yg berlaku sekarang nie...nak menolong tapi ade hidden agenda..
 

EzY-eLoaD

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
12,747
Reaction score
18
Points
115
harapkan pagar, pagar makan padi..cam2 kes yg berlaku sekarang nie...nak menolong tapi ade hidden agenda..
yela,tolong sekarang mesti ader upah,xcm tu dulu2,tolong seb nk pahala
 

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,369
Reaction score
289
Points
131
dah mcm2 kes menggunakan taktik serupa..
wanita ni jgn laa ikut lelaki sendirian..
klu bole ikut je sedara perempuan mencari pekerjaan..
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Kenapa yang 6 budak hitam tu tak rogol sekali? Pelik2
 
Sponsored Post
Top
Log in Register