BTC USD 39,929.7 Gold USD 1,827.98
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Terkenang Suatu Masa Dulu........

AMICO66

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
9,632
Reaction score
258
Points
91
Kenangan semasa kecil amat indah untuk dikenang dan pengalaman tersebut tidak akan kembali..bayangkan sewaktu kecil, zaman aku dulu udah pandai dan kreatif. Contohnya..bila zaman orang main hoki, aku n the geng pun nak main hoki gak kat kampung. Maka habis dahan pokok jambu jadi mangsa untuk di tarah dan dijadikan kayu hoki...nak beli kayu sebenar..faham2 je lah..:D

OK kalau korang ada kenangan dan pengalaman indah, suka duka semasa kecil, boleh dikongsi bersama. :D

Insyaallah aku akan updatekan kenagan aku dari masa ke semasa apabila ianya terlintas difikiran...
 
Last edited:
Sponsored Post

ulam

CG Top Poster Club
Joined
Apr 30, 2008
Messages
22,373
Reaction score
59
Points
120
Teman suka main Perang2 time bebudak dulu, abis papan umah jiran aku kena roket wat senapang...
Peluru lak curi buah ceri, jiran sebelah umah aku...

:eek: :eek: :eek:
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
suka : main rambo2...minat citer rambo punya pasal... abis aku patahkan ubi kayu yg orng baru tanam...kononya buat perangkap samar...:eek: sekali kena kejar...sampai sesat aku lari ngn kekawan.... :))

duka : naik bskal roda tiga...jatuh longkng..sampai skang parut ada kat kepala... rambut tk tumbuh..mmg cam line adidas...:)
 

AMICO66

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
9,632
Reaction score
258
Points
91
Teman suka main Perang2 time bebudak dulu, abis papan umah jiran aku kena roket wat senapang...
Peluru lak curi buah ceri, jiran sebelah umah aku...

:eek: :eek: :eek:

teman suke juge main combat...zaman tu juga citer combat tengah top...sarjen saunder (vic morrow) dan Lt hanley (rick jackson). Peluru yang teman guna...batang bemban. :D
 

AMICO66

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
9,632
Reaction score
258
Points
91
suka : main rambo2...minat citer rambo punya pasal... abis aku patahkan ubi kayu yg orng baru tanam...kononya buat perangkap samar...:eek: sekali kena kejar...sampai sesat aku lari ngn kekawan.... :))

duka : naik bskal roda tiga...jatuh longkng..sampai skang parut ada kat kepala... rambut tk tumbuh..mmg cam line adidas...:)

ko jadi rambo le tu...:)):)):)) rambo sesat:eek::eek::eek:
 

clorox_bersih

Legendary Member
Joined
Jul 2, 2008
Messages
18,906
Reaction score
43
Points
120
Teman suka main Perang2 time bebudak dulu, abis papan umah jiran aku kena roket wat senapang...
Peluru lak curi buah ceri, jiran sebelah umah aku...

:eek: :eek: :eek:

yg bestnye,senapang tu buat sendiri..habis pisau,parang mak aku
tumpul aku kerjekan sbb dok potong papan bagi bentuk senapang..
haha...siap buat pistol sekali..g pokok ceri,cari yg mude buat
peluru..yg da masak masuk mulut:)):))
 

clorox_bersih

Legendary Member
Joined
Jul 2, 2008
Messages
18,906
Reaction score
43
Points
120
1st time blaja bawak beskal..turun bukit dengan lajunye..
sekali baru perasan takda brek..tak tau nk buat apa..trus menjunam
masuk longkang:)):))

nasib la longkang tu jenis pasir lembut,
air pn jernih n longkang tu bersih..
sbb paip kolam bocor,tak penah dibetulkan...

kawan aku penah jatuh masuk loji taik:eek::eek::eek:
undur punye undur skali terlanggar tembok loji
bedebush..nasib la ada kengkawan lain yg ada tolong
dia..kalau tak..innalillah..tapi..bgs gak kalau die
g time tu..da besar ni makin hancur....:(
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
1st time blaja bawak beskal..turun bukit dengan lajunye..
sekali baru perasan takda brek..tak tau nk buat apa..trus menjunam
masuk longkang:)):))

nasib la longkang tu jenis pasir lembut,
air pn jernih n longkang tu bersih..
sbb paip kolam bocor,tak penah dibetulkan...

kawan aku penah jatuh masuk loji taik:eek::eek::eek:
undur punye undur skali terlanggar tembok loji
bedebush..nasib la ada kengkawan lain yg ada tolong
dia..kalau tak..innalillah..tapi..bgs gak kalau die
g time tu..da besar ni makin hancur....:(

mngkin aura taik tu mengawal pemikiran kawan ko...:-?:-?
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register