Terkejut dengar harimau mengaum

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Tiga anggota bomba panjat pagar futsal setinggi enam meter


NORAINI menunjukkan pagar futsal setinggi enam meter yang dipanjat oleh tiga anggota bomba selepas terdengar ngauman harimau di Kampung Pelangi, Kuala Perlis kelmarin.

KUALA PERLIS - Tiga anggota Bomba dan Penyelamat memperoleh kekuatan luar biasa apabila berupaya memanjat pagar padang futsal setinggi enam meter dalam beberapa saat selepas terdengar bunyi ngauman dua ekor harimau di Kampung Pelangi di sini kelmarin.

Pada mulanya, anggota itu tidak mempercayai aduan penduduk di situ yang mendakwa terlihat kelibat haiwan itu berkeliaran di kawasan belukar kampung tersebut.
 
Sponsored Post

fix90

Active Member
Joined
Mar 19, 2009
Messages
2,167
Reaction score
11
Points
25
Lalu la kat tepi awat nak panjat tinggi2 tu? rimau tu xnampak dari lua kot..


apa2 pun.. Terror la.. Hebat.. Wira Waja Malaysia..
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Lalu la kat tepi awat nak panjat tinggi2 tu? rimau tu xnampak dari lua kot..


apa2 pun.. Terror la.. Hebat.. Wira Waja Malaysia..
tu yang dinamakan aksi sepontan
 

saxxon

Active+ Member
Joined
Feb 17, 2008
Messages
3,975
Reaction score
44
Points
35
Tiga anggota bomba panjat pagar futsal setinggi enam meter


NORAINI menunjukkan pagar futsal setinggi enam meter yang dipanjat oleh tiga anggota bomba selepas terdengar ngauman harimau di Kampung Pelangi, Kuala Perlis kelmarin.

KUALA PERLIS - Tiga anggota Bomba dan Penyelamat memperoleh kekuatan luar biasa apabila berupaya memanjat pagar padang futsal setinggi enam meter dalam beberapa saat selepas terdengar bunyi ngauman dua ekor harimau di Kampung Pelangi di sini kelmarin.

Pada mulanya, anggota itu tidak mempercayai aduan penduduk di situ yang mendakwa terlihat kelibat haiwan itu berkeliaran di kawasan belukar kampung tersebut.
kalo dah takut tu apa saje boleh buat ... mcm kawan aku kena kejo dek antu.. siap boleh lompat pagar 6 kaki lebih lagi :D
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
kalo dah takut tu apa saje boleh buat ... mcm kawan aku kena kejo dek antu.. siap boleh lompat pagar 6 kaki lebih lagi :D
tentu antu tu lari sebab terkejut tengok aksi kawan hang tu :))
 

roslanab

Active Member
Joined
Dec 30, 2008
Messages
2,483
Reaction score
23
Points
25
alaa aku pun masa budak2 penah sekali lompat je pagar 1.5 meter masa kena kejar oleh orang sebab curik rambutan orang.
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
alaa aku pun masa budak2 penah sekali lompat je pagar 1.5 meter masa kena kejar oleh orang sebab curik rambutan orang.
dah pi minta maap? :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register