Terima kasih datuk 2 (satu kelas kot)

CG Sponsors




Sponsored Post

taufic

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 6, 2008
Messages
14,651
Reaction score
692
Points
161
punya lah saya gembira
 

numanuma

Active Member
Joined
Nov 8, 2006
Messages
1,721
Reaction score
92
Points
30
kesian ooo
ni dah mcm bangla mengarang pulak
abih karangan ikut ayat slang dan telo

teringat member aku masa darjah enam tahun1993
dia tak reti baca al-quran
kalo ustaz nak test masa ujian bacaan
aku yg kene tolong dia tulis dalam rumi pastu dia hafal
bepeluh-peluh dia hafal,
last2 kantol jugak, sbb dia baca bunyi syairr

alif laammmm mimmm, zalikalkita bula raibafiiiiiihhh
siap ada panjang tuu sbb ada harakat,

mase tu mmg kelakar la gelak2
tapi ape la nasib dia lepas tu,
terus buta tuli ke atau dah pandai ngaji :D
 

the_ultimatez_najman

Active+ Member
Joined
Oct 20, 2008
Messages
2,852
Reaction score
33
Points
30
wahahah,mne daerah nye bahasa ni,
sabah erk?
cite x der kne mengana,part last tu je,hahaha
tima kasih datuk
 

mtaufiq89

Fun Poster
Joined
Aug 28, 2008
Messages
680
Reaction score
2
Points
15
:eek::eek::eek:
ape nak jd la budak zaman skrg..
karangan merapu je..tunggang langgang!
 

CyberMachine

CG Top Poster Club
Joined
Oct 1, 2009
Messages
22,336
Reaction score
427
Points
131
ini dialek mane?? ada perkataan yang aku x paham...

kalo citer hantu tu aku paham gak laa...
 

dyla shahri

CG Top Poster Club
Joined
Dec 2, 2009
Messages
22,919
Reaction score
1,040
Points
191
sadisnyer karangan dia...............huhuhu
nasib baik sy x jd cikgu
 

rznn

Fun Poster
Joined
Aug 31, 2008
Messages
146
Reaction score
0
Points
15
ayat last plg otaiiii...............
 

qai

Active+ Member
Joined
Nov 11, 2008
Messages
2,928
Reaction score
1
Points
25
bleh kena strok kalu dpt murid camni..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register