Terengganu Bakal Nikmati Royalti Minyak Cecah RM3 Bilion

CG Sponsors




wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
Terengganu bakal nikmati royalti minyak cecah RM3 bilion
13/01/2009 2:47pm

KUALA TERENGGANU 13 Jan. - Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, rakyat negeri Terengganu bakal menikmati royalti hasil minyak mencecah RM3 bilion setiap tahun sekiranya harga bahan api itu naik di pasaran.

Timbalan Perdana Menteri berkata kerajaan negeri Terengganu perlu menggunakan sebaik mungkin wang royalti berkenaan dan pada masa yang sama bersyukur dengan anugerah yang diberikan itu.

Beliau berkata janji kerajaan pusat untuk memulangkan kembali wang royalti minyak ke pangkuan rakyat Terengganu sudahpun ditunaikan dan itu melambangkan keikhlasan kerajaan pusat. - Bernama.

betul ke. atau mengail je ni?:)):)):))
 
Sponsored Post

wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
isu ni dah lama dibangkitkan. dah settle pun. kenapa dekat2 nak pilihanraya
kuar balik. bunyi nada pun lain jer! aku pelik la.
 

wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
ini sebenarnya.....

Perubahan besar di Kuala Terengganu jika BN diberi mandat
13/01/2009 1:28pm

KUALA TERENGGANU 13 Jan. - Datuk Seri Najib Tun Razak berjanji kerajaan akan membuat perubahan besar di Kuala Terengganu jika rakyat memberi mandat kepada Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya kecil Parlimen kawasan itu 17 Januari ini.

Timbalan Perdana Menteri berkata kerajaan BN merupakan sebuah kerajaan yang mampu membuat perubahan untuk kesejahteraan rakyat berbanding PAS yang hanya tahu berjanji tetapi tidak mampu melakukannya.

“Insya-Allah jika bagi kita mandat ini, saya berjanji kita akan membuat perubahan yang besar di Kuala Terengganu,” katanya ketika berucap pada majlis sarapan pagi di rumah setiausaha peti undi Paloh Zaki Mohd Yusof di Sungai Kiat, Kubang Bakung di sini hari ini. - Bernama
 

ezis2u

Super Active Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
9,747
Reaction score
22
Points
65
adakah rakyat terengganu mengharapkan reger minyak dunia naik???
:-?:-?:-?
klu reger minyak dunia naik dah tentu reger minyak kat pasaran maesia pun naik...

kenyataan si ****** betul lah mangkuk nih...
:(scam:(scam:(scam
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,884
Reaction score
8,265
Points
716
adakah rakyat terengganu mengharapkan reger minyak dunia naik???
:-?:-?:-?
klu reger minyak dunia naik dah tentu reger minyak kat pasaran maesia pun naik...

kenyataan si ****** betul lah mangkuk nih...
:(scam:(scam:(scam
BIJAK2..... :)paid
 

wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
adakah rakyat terengganu mengharapkan reger minyak dunia naik???
:-?:-?:-?
klu reger minyak dunia naik dah tentu reger minyak kat pasaran maesia pun naik...

kenyataan si ****** betul lah mangkuk nih...
:(scam:(scam:(scam
diorang nak pilih yang mana ni. royalti atau harga minyak yag turun? aku rase yg pasti, meke akan pangkah jela mana2 yg diorang suke. silap hari bulan----> bulan akan mengambang di KT! :D
 

glyceraldehyde

Active Member
Joined
Oct 19, 2008
Messages
1,597
Reaction score
113
Points
33
dia bg royalti kita amek die bg subsidi kita amek bila mngundi kita pangkahla bulan ekeke
 

wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
dia bg royalti kita amek die bg subsidi kita amek bila mngundi kita pangkahla bulan ekeke
takkan la dia bg hari2. lepas mengundi takde ler.
korang juga yg merana. yb sonok sana sini. pi sana
pi sini. lemaknyer mak aiiiiiii....baik nenek maimun
lak jadi yb!
 

wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
nampaknya royalti minyak tahun ni lambat la skit!
 

S.Y.E.D

Banned
Joined
Jun 6, 2008
Messages
18,685
Reaction score
588
Points
161
PAS dah rampas kuala terengganu kompem pembangunan di KT di tarik balik...

p/s : haku dapat RM700 free2 jer semalam.. kajaan Bn kasi.. tapi pangkos PAS..hehe
 
Sponsored Post
Top
Log in Register