tercapaikah impian anda

CG Sponsors




oldfriend

Freshie
Joined
Oct 28, 2008
Messages
28
Reaction score
0
Points
3
salam.......
pernahkah korang waktu bangun pagi terpkir sejenak,,,,, tercapaikah inpian anda selama ni dan temampukah anda mengharungi rintangan untuk mencapai segalanya.

aku,,,, masih jauh dari sasaran dan aku akan redah semua rintangan tu..... korang camaner:D
 
Sponsored Post

Lynn_81

Active+ Member
Joined
Oct 31, 2008
Messages
3,599
Reaction score
18
Points
25
salam.......
pernahkah korang waktu bangun pagi terpkir sejenak,,,,, tercapaikah inpian anda selama ni dan temampukah anda mengharungi rintangan untuk mencapai segalanya.

aku,,,, masih jauh dari sasaran dan aku akan redah semua rintangan tu..... korang camaner:D
impian sy selama nie simple jer...family sehat, cukup makan,minum & pakai, & bahagia selalu..so far i got it...:">:">
 

Pistia

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2008
Messages
8,760
Reaction score
47
Points
70
susah nak dpt ape kite nak sbenanye..
dulu mase kecik2.. aku impikan mcm2..
tp kebanykan impian dpt digapai..
huhuhu..
tp kena teruskan la ape yg ade..
sbb semua tu ALLAH yang tentukan..
dan ayat ni setiasa aku ingat..
"ketetapan ALLAH itu adalah indah"
 

EiRa

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Oct 27, 2007
Messages
15,057
Reaction score
0
Points
110
sedkt sbyk..impian ku dah tercapai..
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
78
Points
120
da ada ckit...ada bnyak lagi tk tercapai..yg pling nk sngt nakgi menunaikan haji .....yg lain2 tu tak tercapai akalmu......:)
 
Sponsored Post
Top
Log in Register