Terbukti UMNO juara tipu rakyat

CG Sponsors




papayaomela

Super Active Member
Joined
Jun 17, 2008
Messages
6,244
Reaction score
26
Points
70
Minggu lepas mereka melancarkan Kempen Juara Rakyat. Maka bertambah lagilah koleksi slogan Umno untuk rakyat di negara ini.seperti yang saya katakan sebelum ini slogan baru satu lagi koleksi retorik Umno kepada rakyat negara ini.

Bertempat di kawasan parlimen berjiran dengan parlimen Perdana Menteri kira-kira 500 penduduk Kampung Setajam Rompin bangun menyuarakan protes terhadap tindakan Umno menipu mereka berpuluh tahun lamanya.

Setiap kali pilihanraya, Umno di Dun Tioman di bawah parlimen Rompin akan berjanji kosong dengan penduduk di kampung berkenaan untuk memberi geran hak milik tanah kepada pesawah padi yang telah puluhan tahunan mengusahakan bendang di situ. Tetapi pilihanraya silih berlalu pemimpin dari wakil rakyat Umno bertukar ganti tetapi semua janji-janji terbukti palsu.

Kemuncak segala penipuan Umno di Rompin apabila dalam satu majlis penyerahan mangsa ribut yang dihadiri DYMM Sultan Pahang pada 22 April 2009 penduduk Kampung Setajam menyuarakan masalah pada Sultan Pahang.

Sultan Pahang mengarahkan agar masalah penduduk di selesaikan dalam tempoh dua bulan dan perkara itu dipersetujui oleh ahli parlimen Rompin dan Pegawai Daerah dan dalam bulan September 2009 Sultan Pahang berkenan untuk menyampaikan hak milik tanah.

Hari ini masa berlalu, bukan kata geran tanah batang hidung pemimpin Umno pun tak kelihatan. Mungkin Dato Jamaludin Jarjis ahli parlimen Rompin yang kini menjadi duta Amerika sedang sibuk dengan majlis bersama Presiden Barrack Obama.

Penipuan dan pengkhianatan Umno kepada rakyat di negara ini membuktikan Umno adalah juara segala juara. Bukan sahaja juara menipu rakyat tetapi juga juara kerana memiliki ramai pemimpin terlibat rasuah dan skandal dan tidak kurang hebatnya juara dalam membazirkan duit rakyat.

Sumber

-----
hehehe. Nak buat camane? Rakyat yg dah ditipu berkali2 oleh UMNO pun masih mengundi UMNO. Sendiri tanggung maa... Begitulah Melayu. ditipu oleh parti yg memperjuangkan bangsa Melayu KONONnya dan yg terbaru mendabik dada mengatakan UMNO lah JUARA RAKYAT. tetapi sebenarnya UMNO lah JUARA TIPU RAKYAT. Ini adalah satu kes dari byk kes UMNO juara menipu rakyat.
 
Sponsored Post

lampor_2003

Legendary Member
Joined
Jan 26, 2009
Messages
11,045
Reaction score
137
Points
123
kt ngn kg aku tuh..aku sokong sgt protes tuh..mmg betol pon!!dato JJ tuh goyang kaki je!!dahler kkuat menggatal!!
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,140
Reaction score
76
Points
1,020
kt ngn kg aku tuh..aku sokong sgt protes tuh..mmg betol pon!!dato JJ tuh goyang kaki je!!dahler kkuat menggatal!!
yeke .. bermakna semua ini benar belaka ?
 

lampor_2003

Legendary Member
Joined
Jan 26, 2009
Messages
11,045
Reaction score
137
Points
123
yeke .. bermakna semua ini benar belaka ?
yup..bapak sedara aku salah sorg pesawah tuh..hu3..janji tinggal janji..adun da 3kali bertukar servis..parlimen je lom tuko..JJ tu lagik..pasal kes cabul tuh pon mmg betol..JJ nih mmg mcam har..bila la nak tuko parti pimpinan lak..he3..:D
 

ed_zero

Super Active Member
Joined
Sep 24, 2009
Messages
5,194
Reaction score
160
Points
73
JJ=jejaka jendol..wakakak..
 

elegan

Active Member
Joined
Nov 10, 2008
Messages
1,421
Reaction score
1
Points
25
pelik btl la mesia ni...nape la duk pilih ahli parlimen jd duta...

dah tu kawsan dia sape nak jg????
 

pepsifire

Active+ Member
Joined
Aug 2, 2008
Messages
4,701
Reaction score
66
Points
30
pelik btl la mesia ni...nape la duk pilih ahli parlimen jd duta...

dah tu kawsan dia sape nak jg????
X cukup kot gaji dan elaun jadi ahli parlimen, sebab tu die buat kerja lain. :):)
 

pepsifire

Active+ Member
Joined
Aug 2, 2008
Messages
4,701
Reaction score
66
Points
30
Asyik kene tipu je rakyat dengan UMNO...:)):)):))

:eek::eek:
 

glyceraldehyde

Active Member
Joined
Oct 19, 2008
Messages
1,597
Reaction score
113
Points
33
Minggu lepas mereka melancarkan Kempen Juara Rakyat. Maka bertambah lagilah koleksi slogan Umno untuk rakyat di negara ini.seperti yang saya katakan sebelum ini slogan baru satu lagi koleksi retorik Umno kepada rakyat negara ini.

Bertempat di kawasan parlimen berjiran dengan parlimen Perdana Menteri kira-kira 500 penduduk Kampung Setajam Rompin bangun menyuarakan protes terhadap tindakan Umno menipu mereka berpuluh tahun lamanya.

Setiap kali pilihanraya, Umno di Dun Tioman di bawah parlimen Rompin akan berjanji kosong dengan penduduk di kampung berkenaan untuk memberi geran hak milik tanah kepada pesawah padi yang telah puluhan tahunan mengusahakan bendang di situ. Tetapi pilihanraya silih berlalu pemimpin dari wakil rakyat Umno bertukar ganti tetapi semua janji-janji terbukti palsu.

Kemuncak segala penipuan Umno di Rompin apabila dalam satu majlis penyerahan mangsa ribut yang dihadiri DYMM Sultan Pahang pada 22 April 2009 penduduk Kampung Setajam menyuarakan masalah pada Sultan Pahang.

Sultan Pahang mengarahkan agar masalah penduduk di selesaikan dalam tempoh dua bulan dan perkara itu dipersetujui oleh ahli parlimen Rompin dan Pegawai Daerah dan dalam bulan September 2009 Sultan Pahang berkenan untuk menyampaikan hak milik tanah.

Hari ini masa berlalu, bukan kata geran tanah batang hidung pemimpin Umno pun tak kelihatan. Mungkin Dato Jamaludin Jarjis ahli parlimen Rompin yang kini menjadi duta Amerika sedang sibuk dengan majlis bersama Presiden Barrack Obama.

Penipuan dan pengkhianatan Umno kepada rakyat di negara ini membuktikan Umno adalah juara segala juara. Bukan sahaja juara menipu rakyat tetapi juga juara kerana memiliki ramai pemimpin terlibat rasuah dan skandal dan tidak kurang hebatnya juara dalam membazirkan duit rakyat.

Sumber

-----
hehehe. Nak buat camane? Rakyat yg dah ditipu berkali2 oleh UMNO pun masih mengundi UMNO. Sendiri tanggung maa... Begitulah Melayu. ditipu oleh parti yg memperjuangkan bangsa Melayu KONONnya dan yg terbaru mendabik dada mengatakan UMNO lah JUARA RAKYAT. tetapi sebenarnya UMNO lah JUARA TIPU RAKYAT. Ini adalah satu kes dari byk kes UMNO juara menipu rakyat.
~Umat Islam tak jatuh 2 kali dalam lubang yang sama~
 

shane

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,004
Reaction score
208
Points
133
Memang betul, UMNO JUAL RAKYAT...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register