BTC USD 63,005.3 Gold USD 1,780.49
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Tepung magic utk goreng cendawan, sotong, udang dan lain-lain

baiduri949

Fun Poster
Joined
May 9, 2010
Messages
327
Reaction score
0
Points
10
Tepung magic utk goreng cendawan, daun bayam dan lain-lain

TEPUNG MAGIC .
SEDAP DAN RANGUP DARI PAGI HINGGA KE MALAM....
USAH RISAU , IA TAK KAN MENJADI LEMAU.
TAK PERLU TAMBAH GARAM ATAU APA SAHAJA
HANYA TUANGKAN TEPUNG KE ATAS BAHAN YG HENDAK DIGORENG
DALAM KUALI JANGAN DIKACAU SELAGI IA BELUM KERAS
SELEPAS KELIHATAN KERAS BARU DIALEH
RASA SEDAP DAN RANGUP HINGGA TAK TERKATA....

reg_tepungcendawan.jpg


:)cgrock

Boleh digunakan untuk menggoreng cendawan, udang, sotong, bayam,
tempe dan apa sahaja yg diingini

Kalau berminat boleh hubungi :

zie949[@]gmail.com

tepung-cendawan.jpg


Informasi Produk
Tepung Goreng cendawan ini mendapat gelaran tepung magik sebab kerangupanya kekal berjam-jam lamanya. Tidak seperti tepung biasa yang berada dipasaran, ianya akan cepat lemau setelah digoreng.
Kelebihannya ;

Cepat & Mudah disediakan
Cendawan Goreng
Tidak Berminyak
Cendawan Tidak Melekat
Tanpa Telur atau boleh juga menggunakan telur
Tepung tidak digunakan dengan Banyak
Tidak menggunakan minyak yang banyak
Cendawan Goreng tidak cepat lembik (soggy)
Rasa macam kulit ayam KFC (ini customer yang cakap)


1 unit beratnya: 475 gram
HARGA 1 Unit: RM6.00
Pos laju ke Semenanjung RM6.00
Pos laju ke Sabah/ Sarawak RM9.00
 
Last edited:
Sponsored Post

baiduri949

Fun Poster
Joined
May 9, 2010
Messages
327
Reaction score
0
Points
10
tak cube memang rugi...produk ni keluaran usahawan melayu yang terbukti lazat...boleh juga utk goreng tempe, daun bayam pun boleh (pernah rasa tak? rangup sgt)..

:)cgrock
 
Last edited:

kimie82

Fun Poster
Joined
Oct 21, 2009
Messages
393
Reaction score
4
Points
15
terbaik tepung ni,
membe aku jual cendawan pki tepung ni la..
free bump utk tt
 

baiduri949

Fun Poster
Joined
May 9, 2010
Messages
327
Reaction score
0
Points
10
terima makluman terbaru dari customer, dia goreng peria pun best jugak! :)cgrock :D
 

bazsh

Super Active Member
Joined
Jul 8, 2008
Messages
7,020
Reaction score
12
Points
65
Takde agen ke kt KB?
Nk beli 1 cam x berbaloi jer nk pos
 

baiduri949

Fun Poster
Joined
May 9, 2010
Messages
327
Reaction score
0
Points
10
Takde agen ke kt KB?
Nk beli 1 cam x berbaloi jer nk pos

kl ada pun sana jual mahal , sbb dia pun bayar pos..tapi tepung ni bnyk ..berbaloi gak , boleh buat berulang2 kali. kalau nak murah leh pos berdaftar, murah sikit, munkin dalam RM3.50.:)
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register