BTC USD 33,218.4 Gold USD 1,802.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Tentera israel guna "Facebook" untuk kesan 1000 wanita yang elak khidmat tentera

AchmadHakim

Fun Poster
Joined
Sep 26, 2009
Messages
584
Reaction score
7
Points
15
Tentera israel guna "Facebook" untuk kesan 1000 wanita yang elak khidmat tentera

lead_israel_army-420x0.jpg

JERUSALEM/AL-QUDS (AP) -Tentera israel berkata, pemantauan mereka di facebook telah berjaya mengesan lebih 1000 wanita yang mengatakan diri mereka sebagai "taat agama/alim" tetapi sebenarnya berbohong untuk menghindari memasuki khidmad tentera.

Kihdmat tentera israel adalah wajib bagi warganegara israel yang berusia 18 tahun,namun wanita yahudi yang "taat agama/Alim" diberikan kelongaran dari menyertainya.

Tentera pada hari isnin mengatakan satu dari yahudi yang mengatakan dirinya "kuat agama/alim" menghantar gambar di facebook yang dia memakan makanan tak kosher (tak halal).Manakala gambar lain menunjukan mereka tidak menutup aurat, dan yang lain pula mengemaskini facebook mereka pada hari sabaath (pada hari Sabbath yahudi yang alim tidak dibnarkan berkerja).Hal ini menunjukan mereka sebenarnya berbohong senagai org alim untuk mengelakan diri drpd masuk khidmat tentera.
 
Last edited:
Sponsored Post

sarialong

Active+ Member
Joined
Apr 2, 2009
Messages
3,116
Reaction score
1
Points
25
ramai yang tak nak jadi tentera..hari sabtu bukak facebook..kalau jadi tentera kena cuci senjata
 

ah fan

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2009
Messages
8,148
Reaction score
28
Points
70
kantoi dkt fb..israel cri smpi lubang cacing..
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
mana best jadi tentera :p
 

Jaynazrin

Active Member
Joined
Jul 30, 2008
Messages
1,470
Reaction score
2
Points
25
wah israel pun ada askar wanita. tapi bagus gak kerna sesuai utk askar jantan mereka yg gersang especially yag dok lama sangat kat medan perang. sekurang-kurangnya takdela nak pi 'bantai' mana-mana tahanan perang wanita hehehe
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
wah israel pun ada askar wanita. tapi bagus gak kerna sesuai utk askar jantan mereka yg gersang especially yag dok lama sangat kat medan perang. sekurang-kurangnya takdela nak pi 'bantai' mana-mana tahanan perang wanita hehehe

itu lagi seram kalau tau rogol tahanan ... ~X(
 

kamal_kampong

Legendary Member
Joined
Apr 30, 2007
Messages
16,836
Reaction score
913
Points
171
ada jugak istilah diorang makanan halal n tutup aurat..

apa2pun jahanamlah israel..:(scam
 

AchmadHakim

Fun Poster
Joined
Sep 26, 2009
Messages
584
Reaction score
7
Points
15
wah israel pun ada askar wanita. tapi bagus gak kerna sesuai utk askar jantan mereka yg gersang especially yag dok lama sangat kat medan perang. sekurang-kurangnya takdela nak pi 'bantai' mana-mana tahanan perang wanita hehehe

Wanita israel memangn kena jgk khidmat tentera, tp yg alim - alim tu dikecualikan.Tapi wanita yang dibincangkan ni alim-alim kucing :D
Women_in_Israel_Army_3.jpg

military_woman_israel_army_000527.jpg_530.jpg

isrfemsoldiers3.jpg

israel_1769318b.jpg

108950d1259998746-hot-israeli-female-soldiers-israelarmybeauties.jpg

 
Last edited:

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
Wanita israel memangn kena jgk khidmat tentera, tp yg alim - alim tu dikecualikan.Tapi wanita yang dibincangkan ni alim-alim kucing :D
Women_in_Israel_Army_3.jpg

military_woman_israel_army_000527.jpg_530.jpg

isrfemsoldiers3.jpg

comel tu .. tapi yahudi ... haram ke kawin ngan wanita yahudi ? :-?:-?
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register