BTC USD 19,304.4 Gold USD 1,660.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Tengah mencari calon suami yang jaga solat

ahib0205

Legendary Member
gem
Messages
19,329
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
744
Points
166
Salam.

Saya sedang membantu seorang gadis untuk mecari lelaki yang jaga solat untuk menjadi calon suami yang soleh, Insya Allah. :)

Sesiapa yang berminat, saya ingin berjumpa dulu untuk duduk berbincang :)

Ada sesapa tak? Mana tau yang ada nak rekemen kat sahabat ke.

Tak mau tunggu lama-lama. Kalo ada rezeki, nak terus nikah :)

:)cgrock
 
Sponsored Post

MOD jr.

CG Top Poster Club
gem
Messages
23,582
Paid Membership
Joined
May 29, 2008
Messages
23,582
Reaction score
135
Points
133
telan air liur aku...pompuan tu kerja ape?
 

DDos

Legendary Member
gem
Messages
14,111
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,111
Reaction score
690
Points
166
perghh, jadi telangkai plak ko erk? bagus2, tolong kekawan bina masjid

p/s: sori aku dah berpunya, kekeke
 

ahib0205

Legendary Member
gem
Messages
19,329
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
744
Points
166
telan air liur aku...pompuan tu kerja ape?

La telan je la air liur tu. kenapanye? Saya pun baru lepas telan air liur ni :)paid

Untuk makluman perempuan tu baru habis belajar. belum kerja lagi :)
 

MOD jr.

CG Top Poster Club
gem
Messages
23,582
Paid Membership
Joined
May 29, 2008
Messages
23,582
Reaction score
135
Points
133
owh baru abisblaja....
 

fazarudin

Legendary Member
gem
Messages
10,990
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,990
Reaction score
258
Points
136
respek kat kawan ko tu ..tp aku x layak ...hehehe
 

adr

Fun Poster
Messages
545
Joined
Aug 25, 2008
Messages
545
Reaction score
1
Points
15
knp nk kawen awal..
 

ahib0205

Legendary Member
gem
Messages
19,329
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
744
Points
166
perghh, jadi telangkai plak ko erk? bagus2, tolong kekawan bina masjid

p/s: sori aku dah berpunya, kekeke



er.... telangkai? 1st time tau nih :D :)cgrock


P/s:

Tolong jangat PM saya tentang benda ni. Plzzzzz :D Just bincang open kat sini k. Nak tau lebih lanjut lagi, jom jumpa saya :)
 

kuhik

CG Top Poster Club
gem
Messages
39,519
Paid Membership
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
perghh, jadi telangkai plak ko erk? bagus2, tolong kekawan bina masjid

p/s: sori aku dah berpunya, kekeke

ehehehe..baru dipunyai oleh seorang...masih ada 3 lagik :D
 

fazarudin

Legendary Member
gem
Messages
10,990
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,990
Reaction score
258
Points
136
lawa x kawan ko tu ?

aku ada sorang kawan - dia nih mmg kaki masjid , alim lah..solat x penah tinggal
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register