BTC USD 49,372.6 Gold USD 1,843.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Tengah mencari calon suami yang jaga solat

ahib0205

Legendary Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
740
Points
166
Salam.

Saya sedang membantu seorang gadis untuk mecari lelaki yang jaga solat untuk menjadi calon suami yang soleh, Insya Allah. :)

Sesiapa yang berminat, saya ingin berjumpa dulu untuk duduk berbincang :)

Ada sesapa tak? Mana tau yang ada nak rekemen kat sahabat ke.

Tak mau tunggu lama-lama. Kalo ada rezeki, nak terus nikah :)

:)cgrock
 
Sponsored Post

MOD jr.

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
May 29, 2008
Messages
23,582
Reaction score
134
Points
133
telan air liur aku...pompuan tu kerja ape?
 

DDos

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,111
Reaction score
690
Points
166
perghh, jadi telangkai plak ko erk? bagus2, tolong kekawan bina masjid

p/s: sori aku dah berpunya, kekeke
 

ahib0205

Legendary Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
740
Points
166
telan air liur aku...pompuan tu kerja ape?

La telan je la air liur tu. kenapanye? Saya pun baru lepas telan air liur ni :)paid

Untuk makluman perempuan tu baru habis belajar. belum kerja lagi :)
 

MOD jr.

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
May 29, 2008
Messages
23,582
Reaction score
134
Points
133
owh baru abisblaja....
 

fazarudin

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,985
Reaction score
258
Points
136
respek kat kawan ko tu ..tp aku x layak ...hehehe
 

ahib0205

Legendary Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
740
Points
166
perghh, jadi telangkai plak ko erk? bagus2, tolong kekawan bina masjid

p/s: sori aku dah berpunya, kekeke



er.... telangkai? 1st time tau nih :D :)cgrock


P/s:

Tolong jangat PM saya tentang benda ni. Plzzzzz :D Just bincang open kat sini k. Nak tau lebih lanjut lagi, jom jumpa saya :)
 

kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
perghh, jadi telangkai plak ko erk? bagus2, tolong kekawan bina masjid

p/s: sori aku dah berpunya, kekeke

ehehehe..baru dipunyai oleh seorang...masih ada 3 lagik :D
 

fazarudin

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,985
Reaction score
258
Points
136
lawa x kawan ko tu ?

aku ada sorang kawan - dia nih mmg kaki masjid , alim lah..solat x penah tinggal
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register