BTC USD 37,010.6 Gold USD 1,797.54
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Tempoh Bertunang Pilihan Anda

Tempoh Bertunang Pilihan Anda


  • Total voters
    0

Norfazli

Active+ Member
Messages
3,202
Joined
Dec 23, 2007
Messages
3,202
Reaction score
88
Points
30
Masa bertunang ni, orang cakap banyak dugaan.Biasalah darah manis.

Kalau ikut cakap ustaz aku dulu,sebaik-baiknya tempoh bertunang tu biarlah singkat.Segerakan perkahwinan.

Pada pendapat kawan-kawan semua,berapa lama tempoh bertunang yang sepatutnya.

Sila klik poll di atas :)
 
Sponsored Post

sukini

Active+ Member
Messages
2,970
Joined
Jan 31, 2008
Messages
2,970
Reaction score
0
Points
20
akak aku b'tunang sebulan jer
sorang lagi dlm 3 bulan

:D
 

Pistia

Super Active Member
Messages
8,760
Joined
Sep 22, 2008
Messages
8,760
Reaction score
47
Points
70
mane pollnye?:-?
 

kizuro

Active+ Member
Messages
3,795
Joined
May 11, 2008
Messages
3,795
Reaction score
2
Points
25
aku pun nak bertunang taun depan..tapi xtau lagi bape lame
 

L.O.V.E

CG Top Poster Club
gem
Messages
28,931
Joined
Jul 9, 2007
Messages
28,931
Reaction score
6
Points
120
dah vote :eek:
 

sconsult

CG Top Poster Club
gem
Messages
22,646
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
Aku bertunang 5 bulan je...mana boleh lama2.
 

Jeb

CG Top Poster Club
gem
Messages
39,505
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
aku kalau ikutkan, takmo de brtunang, tapi dah family suh.aku pun follow jela.wakakakaa
 

Norfazli

Active+ Member
Messages
3,202
Joined
Dec 23, 2007
Messages
3,202
Reaction score
88
Points
30
Ramai yang hendak cepat kawin.Tapi keputusan tempoh bertunang terletak pada keluarga.Betul tak?
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register