Tempoh Bertunang Pilihan Anda

CG Sponsors




Tempoh Bertunang Pilihan Anda


  • Total voters
    0

Norfazli

Active+ Member
Joined
Dec 23, 2007
Messages
3,202
Reaction score
88
Points
30
Masa bertunang ni, orang cakap banyak dugaan.Biasalah darah manis.

Kalau ikut cakap ustaz aku dulu,sebaik-baiknya tempoh bertunang tu biarlah singkat.Segerakan perkahwinan.

Pada pendapat kawan-kawan semua,berapa lama tempoh bertunang yang sepatutnya.

Sila klik poll di atas :)
 
Sponsored Post

sukini

Active+ Member
Joined
Jan 31, 2008
Messages
2,970
Reaction score
0
Points
20
akak aku b'tunang sebulan jer
sorang lagi dlm 3 bulan

:D
 

kizuro

Active+ Member
Joined
May 11, 2008
Messages
3,795
Reaction score
2
Points
25
aku pun nak bertunang taun depan..tapi xtau lagi bape lame
 

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
Aku bertunang 5 bulan je...mana boleh lama2.
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
aku kalau ikutkan, takmo de brtunang, tapi dah family suh.aku pun follow jela.wakakakaa
 

Norfazli

Active+ Member
Joined
Dec 23, 2007
Messages
3,202
Reaction score
88
Points
30
Ramai yang hendak cepat kawin.Tapi keputusan tempoh bertunang terletak pada keluarga.Betul tak?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register