Tempat korang khutbah Jumaat tentang apa???

CG Sponsors




JOY

Fun Poster
Joined
Mar 23, 2007
Messages
546
Reaction score
3
Points
15
pengisian program musim cuti sekolah oleh ibubapa
 
Sponsored Post

[email protected]

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Nov 12, 2008
Messages
16,651
Reaction score
84
Points
125
masjid area aku tadi tentang amalan berjimat cermat..
jangan kita membazir... :)
sama la
masjid sinih cerita pasal mesjid besaq org x ramai pon berjamaah
membazir letrik buka lampu byk2
 

nawzam

Fun Poster
Joined
Aug 30, 2009
Messages
508
Reaction score
1
Points
15
mukadimah khutbah "rakyat didahulukan"..cerita pasal budget negara utk kepentingan rakyat :)
 

suprol

Legendary Member
Joined
Nov 23, 2009
Messages
13,022
Reaction score
34
Points
120
surau tmpt aku hr nih.. pasal konsep keadilan dan memberi pada yg berhak...
 

syafsp

Passed Away
Joined
Mar 31, 2009
Messages
2,932
Reaction score
558
Points
71
sama la
masjid sinih cerita pasal mesjid besaq org x ramai pon berjamaah
membazir letrik buka lampu byk2
aik! macam sama je... :-?:-?
tok khutbah tu ada cita pasal budak 4 tahun buka air membazir je tanpa pengawasan..
 

syafsp

Passed Away
Joined
Mar 31, 2009
Messages
2,932
Reaction score
558
Points
71
Assalammualaikum

nak tanya lahkt CG ni kan ramai lelaki...

arini lgpun ari jumaat..

so aku nk tau lah khubah jumaat kt tempat korang sume :D

boleh kan...

ln tmpat ln khutbah dia kn..

mari kita kongsi bersama :)cgrock

moga2 menjadi iktibar & pedoman

TQ:)


TT, kat tempat TT khutbah tentang apa pulak??? :)
 
Last edited:

afas77

Fun Poster
Joined
May 10, 2008
Messages
250
Reaction score
1
Points
15
Masjid Saidina Abu Bakar kat Bangsar hari ni kelakar sikit, ........"mimbar hari ni mengucapkan terima kasih kepada kerajaan kerana telah menaikkan kadar elaun utk Tok Imam, bilal2 dll......satu tanda penghargaan kerajaan kepada bilal-bilal dan imam-imam..etc..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register