BTC USD 60,202.8 Gold USD 1,792.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ask/Help Tempah Capal utk Kahwin

sanz

Super Active Member
Joined
Jul 30, 2008
Messages
5,911
Reaction score
483
Points
81
Aku nak tanya, capal sesuai tak dipakai sewaktu hari perkahwinan? Kahwin aku dah dekat dah ni. tapi tak sure nak pakai kasut atau capal. sebabnya, aku jarang pakai kasut. so kalau beli tu macam membazir.

ingat nak beli capal tapi nak yang tempah supaya kene dengan baju melayu yang aku pakai nanti.

so, kat mane ye aku boleh tempah capal? hand made dan eksklusif?

ps: agak2 pakai sandal sesuai tak? kat mane nak cari sandal yang mahal2 n sesuai untuk majlis ye?
 

CG Sponsors




Top
Log in Register