BTC USD 33,797.5 Gold USD 1,782.40
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Tembak & Bunuh Diri, 7 Maut Pada Majlis Hari Jadi

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
300,113
Reaction score
12,946
Points
2,376
INSIDEN TEMBAKAN | 7 Maut Pada Majlis Hari Jadi

Tujuh maut dalam majlis sambutan hari jadi selepas seorang lelaki melepaskan tembakan terhadap enam individu dalam satu kejadian di Colorado, Amerika Syarikat.

Polis memaklumkan, suspek adalah teman lelaki salah seorang mangsa yang hadir ke majlis itu. Suspek kemudiannya bertindak membunuh diri.

 
Sponsored Post

isteri_aku

Active Member
Joined
Feb 5, 2012
Messages
2,127
Reaction score
50
Points
40
Dah nak raya main bunuh2 pulak diorang nie....datuk bandar Colorado mane?
 

mrbukan2

Fun Poster
Joined
Jan 19, 2012
Messages
664
Reaction score
35
Points
30
dekat US senjata api senang nak dapat,

kalau Malaysia boleh beli senjata api macam dekat US, boleh jadi macam2 kes berlaku.
 

nationagainstzionist

Super Active Member
Joined
Oct 17, 2012
Messages
5,891
Reaction score
271
Points
91
dekat US senjata api senang nak dapat,

kalau Malaysia boleh beli senjata api macam dekat US, boleh jadi macam2 kes berlaku.
wahabi salafi yg akn fire umat islam lain yg dorg kata ahli bidaah ikut terms diorg la
 

GPK1

Active+ Member
Joined
Dec 3, 2007
Messages
4,299
Reaction score
114
Points
43
cikgu disiplin kat sek men di rantau panjang stress, sebab banyak budak alik sana
ambil tindakan kan nanti kena tembak
aku rasa kat Klate paling banyak kes.. sbb sek² gedebe banyak..skit² nk bedil mcm kat Takbai Siam..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register