Teksi

CG Sponsors




astalavista6048

Active Member
Joined
Mar 19, 2008
Messages
1,127
Reaction score
27
Points
30
Teksi
====
Seorang suami merungut kepada isterinya kerana menaiki teksi hari-
hari ketempat kerja.

Suami: Awak nih hari-hari naik teksi ke pejabat. Awak tahu tak ia
melibatkan belanja yang tinggi.

Isteri: Habis tu kalau saya tak naik teksi, saya nak naik apa lagi.
Saya nak tumpang kawan ke pejabat awak tak kasi, nak naik LRT tak
ada kat sini, nak naik komuter stesen jauh. Habis awak nak saya naik
apa jalan kaki.

Suami: Kawan awak tu lelaki sebab itu saya tak kasi nanti awak ada
affair pulak dengan dia.

Isteri: Allo awak dah lupa ke yang awak tu drebar teksi. Bukan ke
awak yang hantar saya hari-hari ker?:D
 
Sponsored Post

hazwan17

Super Active Member
Joined
Nov 24, 2007
Messages
7,442
Reaction score
3
Points
65
kan pak cik drebar bas dah angkat sepanduk hehe
 

fanlee

Legendary Member
Joined
Jul 31, 2008
Messages
14,022
Reaction score
12
Points
115
doh kena nagkat sepanduk
nak angkat jugak:(scam:(scam
 

fadel

Active+ Member
Joined
Mar 19, 2007
Messages
3,016
Reaction score
60
Points
35
...kesah c suami aka drebar taxi yg mengong..kekeke!!
 
Sponsored Post
Top
Log in Register