BTC USD 23,178.7 Gold USD 1,928.18
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Teksi cas RM25 dari KLSentral ke JKR Malaysia - aku kena tipu ke?

Sponsored Post

Mata_Pena

Forum Troll, Multiple ID Cricket
gem
Messages
5,397
Joined
Oct 22, 2008
Messages
5,397
Reaction score
1,864
Points
141
industri teksi kecundang pasal rata2 ramai yg tak puas hati dengan servis diorang,
cas mahal, cas tipu, tak pakai meter, driver gengster dan mcm2 lagi komplen.

dalam dunia perlancongan pun malaysia terkenal dengan teksi penipu.
so kalau TT rasa kene tipu ke ape ke.. mmg bukan benda baru

so kalau tak guna grab, mmg nasib lah.

aku pakai grab, lepas tu guna kredit topup,
tambang jadi murah
 

AlYamani

Legendary Member
gem
Messages
12,292
Joined
Jan 23, 2011
Messages
12,292
Reaction score
630
Points
161
aku rasa harga tu melampau dan menipu,teksi nak cari nafkah anak bini kena tipu orang lain dulu baru bawak balik duit tak berkat,ni mcm mencuri la namanya...

kalau turun masjid jamek,jalan dlm 500 meter dah sampai...kalau turun Sogo,pergi Komuter Bank Negara pun boleh...ada jalan shortcut pergi sana...

Sebelum tu,sekitar laluan nak jalan tu ada restoren,boleh makan roti banjir...meehoon goreng,nasi goreng mamak,roti nan tandoori,nasi kandar Ibrahimshah...
 

dloanman

CG Top Poster Club
gem
Messages
34,312
Joined
Apr 15, 2012
Messages
34,312
Reaction score
2,924
Points
266
Awards
1
aku rasa harga tu melampau dan menipu,teksi nak cari nafkah anak bini kena tipu orang lain dulu baru bawak balik duit tak berkat,ni mcm mencuri la namanya...

kalau turun masjid jamek,jalan dlm 500 meter dah sampai...kalau turun Sogo,pergi Komuter Bank Negara pun boleh...ada jalan shortcut pergi sana...

Sebelum tu,sekitar laluan nak jalan tu ada restoren,boleh makan roti banjir...meehoon goreng,nasi goreng mamak,roti nan tandoori,nasi kandar Ibrahimshah...

uhhh tq jang, bab makan tu membuatkan den nk try laluan yg ekau rekomen pulak ekekekekekkeke:))
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register