Teknik Mengawal MIMPI !!!!!!!!

CG Sponsors




hackerz6

Banned
Joined
Mar 6, 2008
Messages
3,815
Reaction score
9
Points
25
Salam sume pembaca thread ni..aku nak tny korg..ade x antara korg sume yg pnah kawal mimpi sendiri??

ni link die..http://www.freewebs.com/kawalmimpi

ape pendapat korg??korg rs btul ke x??ade yg berpengalaman x??aku pon mcm bminat jer ngan bende nih..tp nak tau pendapat korg dulu...:)
 
Sponsored Post

zkry

Super Active Member
Platinum Member
Joined
May 12, 2007
Messages
6,718
Reaction score
109
Points
78
Kene beli buku kalau nak tau daaa....:D:D
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Taktik nak jual lah tu... Apalah...:(scam:(scam:(scam
 

MoshedFX

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Nov 15, 2007
Messages
8,374
Reaction score
89
Points
70
adehhh...takkan korang takleh kawal mimpi korang...

aku ada mimpi yg leh kawal..ada mimpi yg aku tak leh kawal ada mimpi yg aku tau mimpi...aku layannn jer...hahahha :))
 

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
Dah tentu waktu kita tidur, Malaikat menjaga kita waktu tu. Diri sendiri kita tak boleh kawal masa tu, ni kan pula nak kawal mimpi. Masya'Allah !
 

zkry

Super Active Member
Platinum Member
Joined
May 12, 2007
Messages
6,718
Reaction score
109
Points
78
adehhh...takkan korang takleh kawal mimpi korang...

aku ada mimpi yg leh kawal..ada mimpi yg aku tak leh kawal ada mimpi yg aku tau mimpi...aku layannn jer...hahahha :))
Mimpi yang best2 kalau takleh kawal memang frust.... aleh2 basah jerr....:)):)):))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register