Teknik bunuh nyamuk

Recommended Brokers


zalnet

Super Active Member
Joined
Feb 13, 2006
Messages
5,155
Reaction score
286
Points
81
Rumah aku bnyk nyamuk ni...Dah bape mlm susah nak tido sbb bunyi nyamuk bisik kat telinga aku ni...Ada sape tahu x petua nak halau atau bunuh nyamuk ni...selain dari ubat nyamuk asap tu atau lampu huhuhu...
 
Sponsored Post

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,664
Reaction score
8,195
Points
716
cucuk je liquit ubat nyamuk tu
lepas tu bukak kipas skit...bagi aura ubat tu tersebar di area ruang situ :D
tunggu dlm 10 minit.....nyamuk dah cabut lari :D :">
 

astrowan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 26, 2009
Messages
22,317
Reaction score
249
Points
128
cakap ngan nyamuk jangan kacau aku

nnati dia paham dia lari lorrrrrr
 

PELIKAN

Super Active Member
Joined
Dec 21, 2009
Messages
7,026
Reaction score
40
Points
70
ada satu petua aku pun tak hingat banget...klu tak silap laaa
amik piring putih......bubuh air.....biarkan..test le tengok...
 

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
tanam serai dlm pasu. pehtu simpan dlm rumah ngan bilik tido
 

tok_jogho

Active+ Member
Joined
Sep 29, 2008
Messages
2,842
Reaction score
9
Points
25
ko sembur pakai ridsek je x pun pakai antimos...
beli cecair serai wangi pastu sembur..insyaallah berkesan...
 

C_Kenek

Super Active Member
Joined
Feb 23, 2008
Messages
5,124
Reaction score
58
Points
70
panggil jabatan kesihatan foging kat umah tu
 
Sponsored Post
Top
Log in Register