BTC USD 38,974.6 Gold USD 1,823.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Teknik bunuh iblis, syaitan, jin, bunian dan sekutu-sekutunya.(ilmu haq)

ariez2009

Fun Poster
Joined
May 4, 2009
Messages
835
Reaction score
39
Points
35
Saint.is da berjaya tangkap jin corona


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Assalammualaikum Tuan akudotcom

Terima kasih diatas perkongsian video tersebut. Seperti yang telah dijelaskan sebelum ini, kami memberikan pandangan mengikut ilmu yang kami miliki. Covid 19 bukanlah ada campurtangan jin dan keturunannya. Namun demikian, Ustaz yang telah mendakwa seperti dalam video tersebut juga barangkali memberikan pandangan mengikut ilmu yang dimilikinya. Ilmu Allah S.W.T terlampau luas dan ada kalanya tak masuk dek akal untuk menghadamnya. Boleh jadi juga pandangan kami tidak tepat. Wallahhuaklam

Berlapang dadalah sebelum membuat sebarang kesimpulan. Mohon lah pada Allah S.W.T agar diberikan petunjuk. Mungkin ada hikmah disebalik setiap kejadian yang berlaku.

Wallahhuaklam
 
Sponsored Post

ariez2009

Fun Poster
Joined
May 4, 2009
Messages
835
Reaction score
39
Points
35
salam ustaz. teknik bunuh syaitan ni afdhal waktu bila?

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Waalaikumussalam Tuan wan10

Saya bukanlah Ustaz. Orang biasa sahaja. Saya anak murid Ustaz Mail.

Berkenaan dengan pertanyaan Tuan, teknik ini afdhal on the spot. Tuan guna sekarang, sekarang la makhluk durjana itu akan terkena kesannya.

Namun demikian, tahap kecederaan itu yang menjadi persoalan utama. Jika batin kita lurus pada Allah S.W.T (tahap ketauhidan kita pada Allah S.W.T sangat tinggi), impak yang terhasil sangat la menakjubkan. Jika masih bercampur ilmu bathil dalam diri, kesannya tidak la begitu ketara.

Didalam diri kami juga masih banyak terdapat ilmu bathil. Kami cuba membuangnya setiap hari. Ianya berlapis lapis.. Daripada yang kasar, sehingga la yang sangat sangat halus. Yang sangat sangat halus ini tanpa kita sedari ianya adalah ilmu batil. Nampak macam haq, tapi sebenarnya batil.

Wallahhuaklam
 

wan10

Fun Poster
Joined
Sep 23, 2014
Messages
354
Reaction score
6
Points
25
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Waalaikumussalam Tuan wan10

Saya bukanlah Ustaz. Orang biasa sahaja. Saya anak murid Ustaz Mail.

Berkenaan dengan pertanyaan Tuan, teknik ini afdhal on the spot. Tuan guna sekarang, sekarang la makhluk durjana itu akan terkena kesannya.

Namun demikian, tahap kecederaan itu yang menjadi persoalan utama. Jika batin kita lurus pada Allah S.W.T (tahap ketauhidan kita pada Allah S.W.T sangat tinggi), impak yang terhasil sangat la menakjubkan. Jika masih bercampur ilmu bathil dalam diri, kesannya tidak la begitu ketara.

Didalam diri kami juga masih banyak terdapat ilmu bathil. Kami cuba membuangnya setiap hari. Ianya berlapis lapis.. Daripada yang kasar, sehingga la yang sangat sangat halus. Yang sangat sangat halus ini tanpa kita sedari ianya adalah ilmu batil. Nampak macam haq, tapi sebenarnya batil.

Wallahhuaklam

oo saya ingat malam jumaat ja boleh bunuh syaitan
 

ariez2009

Fun Poster
Joined
May 4, 2009
Messages
835
Reaction score
39
Points
35
oo saya ingat malam jumaat ja boleh bunuh syaitan

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Assalammualaikum Tuan Wan 10,

Ramai menyangka apabila bersama dengan pasangan mampu membunuh jin dan keturunannya. Namun, sebaliknya yang berlaku dimana pasangan kita telah bersama sama dengan saka yang ada dalam diri kita dalam hubungan intim. Jika ada kes anak tiba tiba hilang, kandungan tiba tiba hilang. Kebarangkalian makhluk durjana ini telah pun bersama sama dengan pasangan kita amatlah tinggi. Anak yang hilang ini sedikit sebanyak mempunyai genetik dari makhluk durjana tersebut. Kes kes yang pergi kealam bunian juga salah satunya adalah berpunca dari pertalian tersebut.

Waalahhuaklam.

Masih boleh ditolak hujah diatas..

Thank you
 

Sufiady

Freshie
Joined
Jun 19, 2020
Messages
1
Reaction score
0
Points
33
Assalammualaikum



Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Tuan Bell&Ross,

Terima kasih diatas maklum balas Tuan. Ya thread ini terlalu panjang, namun perbincangan tersebut telah diulang siar beberapa kali. Tidak mengapa, saya akan cuba menghuraikan kembali.

Apakah persoalan yang biasanya forumers atau Tuan cari dalam thread ini?

1) Tuan cari kebenaran bahawa sama ada makhluk durjana ini boleh dibunuh atau tidak?

2) Tuan cari kebenaran bahawa teknik yang kami sertakan diragui atau tidak?


Jika 2 persoalan tersebut yang Tuan cari, kami akan cuba menjawabnya walau seribu kali pun soalan ini ditanya kembali..

Inshaallah

Jawapan :

1) Bab makhluk durjana ini boleh dibunuh adalah fakta. Mereka mereka yang mengutuk sekeras kerasnya perjalanan kami ini juga mengakui bahawasanya makhluk durjana ini boleh dibunuh. Mereka cuma berselisih pandangan tentang teknik sahaja. Oleh yang demikian, soalan ini sepatutnya tidak perlu diutarakan kerana mereka mereka yang ANTI dengan perjalanan kami sendiri mengakui makhluk durjana ini boleh dibunuh.

Adakah mereka nak back up kami? Kenapa mereka tak kata sahaja memang tak boleh dibunuh...senang cerita..

Amatlah mustahil mereka ingin mempertahankan kami kerana mereka sangat ANTI dengan kami.. Mereka sebenarnya sangat jujur dalam memberikan pandangan.. Tahniah buat mereka mereka ini.. Mereka tidak menyembunyikan yang haq. Boleh jadi juga ilmu tentang membunuh dan mencederakan makhluk durjana ini belum sampai kepada Tuan.. Ilmu ini telah sampai kepada kami dan orang orang yang ANTI dengan kami sahaja.Wallahhuaklam.. Mohonlah direct kepada Allah S.W.T agar diberikan kefahaman tentang persoalan yang Tuan cari cari ini.. Inshaallah Tuan akan di pertemukan dengan orang orang yang berkebolehan untuk membunuh makhluk durjana ini.

Kami tidak pernah mendakwa hanya perjalanan kami sahaja yang mampu membunuh makhluk durjana ini.. Banyak lagi perjalanan lain diluar sana yang mampu seperti kami.. Wallahhuaklam.

2) Teknik membunuh dan mencederakan ada banyak. Ada sesetengah teknik direveal diawal thread ini. Jika Tuan merasakan salah satu teknik tersebut meragukan, abaikan sahaja. Belajarlah teknik lain. Yang penting sekali bukan teknik, asas tauhid dalam diri yang paling penting. Jika ada seribu teknik sekalipun, sekiranya ketauhidan kepada Allah S.W.T sangat rendah, ianya tidak mampu memberikan impak kecederaan yang maksimum terhadap makhluk durjana tersebut. Wallahhuaklam. Disini disertakan sebahagian teknik yang telah direveal diawal thread ini.

1) Penyapu Lidi
2) Parang
3) Lighter
4) Doa ketika minum air zamzam
5) Kacip
6) Pisau
7) Kapur
8) Jari
9) Nuclear

Dan macam macam lagi. Pernah seseorang meminta teknik kepada Ustaz Mail utk memperaktikkannya.. Malangnya ianya tidak mampu diaplikasikan kerana masih banyak bersarang makhluk durjana ini dalam dirinya. Teknik hanyalah asbab.. Kebersihan dalam diri dari perkara perkara yang mensyirikkan Allah S.W.T lah yang paling utama.

Wallahhuaklam..

Masih boleh dipertikaikan hujah diatas.

Dipersilakan

Kapur yg dimaksudkan, kapur sireh tu ke?
 

ariez2009

Fun Poster
Joined
May 4, 2009
Messages
835
Reaction score
39
Points
35
Assalammualaikum

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Dear Forumers,

Agak lama tidak munculkan diri. Alhamdulillah diberi keizinan oleh Allah S.W.T untuk memulakan kembali thread ini.

Apabila sahabat sahabat terdekat saya diganggu oleh makhluk durjana ini, sudah menjadi satu kewajipan bagi saya untuk menyedarkan sahabat sahabat saya agar tidak berputus asa.

Di zaman semua maklumat berada dihujung jari, masih ramai yang sedang tercari cari jalan penyelesaian dalam menangani ancaman makhluk durjana ini.

Moga dengan aktifnya kembali thread ini sedikit sebanyak mampu membantu bagi sesiapa yang memerlukan.

Bak kata pepatah, berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikulnya.

Sekian, terima kasih
 

ariez2009

Fun Poster
Joined
May 4, 2009
Messages
835
Reaction score
39
Points
35
Assalammualaikum

Dengan Nama Allah Yang Pemurah Lagi Maha Penyayang

Dear Forumers

Buat mereka yang sudah terlupa atau yang masih baru dalam thread ini, disini disertakan apa yang ingin kami tekankan dalam kehidupan seharian

Kami menentang sekeras kerasnya amalan ilmu bathil yang berlegar-legar dalam masyarakat dan sangat popular sehingga ke hari ini. Antaranya ialah:-

1) Saka (putih ke hitam ke)
2) Jumpa Tok Bomoh
3) Jumpa Mak Bidan/Tok Bidan Kampung
4) Jumpa Dukun
5) Jumpa Pawang
6) Jumpa Mak Andam
7) Jumpa Bomoh Patah
8) Jumpa Tukang Tilik/Nujum
9) Mandi Limau,
10)Mandi Bunga,
11)Mandi Daun,
12)Mandi Darah Burung Merpati Putih
13)Mandi Minyak,
14)Mandi Tolak Bala
15)Mandi Air Muara
16)Mandi Air Kolah Masjid
17)Ilmu Penunduk,
18)Ilmu Pengasih,
19)Ilmu Pelalau (Ilmu Pembenci)
20)Ilmu Kebal
21)Ilmu Gentel Lada Hitam
22)Ilmu Santau
23)Ilmu Tuju Tuju
24)Ilmu Busong
25)Ilmu Seri Muka (doa dibacakan depan cermin).
26)Ilmu Susuk (doa, ayat, logam)
27)Ilmu Seni Mempertahankan Diri (Silat, Kungfu, Taekwando)
28)Ilmu Buluh Perindu
29)Ilmu Minyak Dagu
30)Ilmu Tarik Duit
31)Air Yassin
32)Air Selusoh
33)Air Mussofa
34)Air Penerang hati
35)Air Jampi
36)Air Rukyah
37)Pagar Rumah/Pagar Halus ( garam,lada hitam, kacang hijau, benang, paku, ayat Al-Quran, buluh, dll)
38)Kismis doa
39)Tangkal
40)Wafaq
41)Azimat
42)Kuda Kepang
43)Mengumpul barang2 mistik
44)Menggunakan Khadam (khadam ayat atau khadam barang)
45)Amalan-amalan ilmu2 karomah, wali2 dan pelbagai ilmu batin yang lain

Semoga kita semua dilindungi oleh Allah S.W.T dari tipu daya syaitan. Aaminn

Sekian, Terima kasih
 

Hou-Ou

Freshie
Joined
Jun 13, 2021
Messages
46
Reaction score
33
Points
16
Assalammualaikum

Dengan Nama Allah Yang Pemurah Lagi Maha Penyayang

Dear Forumers

Buat mereka yang sudah terlupa atau yang masih baru dalam thread ini, disini disertakan apa yang ingin kami tekankan dalam kehidupan seharian

Kami menentang sekeras kerasnya amalan ilmu bathil yang berlegar-legar dalam masyarakat dan sangat popular sehingga ke hari ini. Antaranya ialah:-

1) Saka (putih ke hitam ke)
2) Jumpa Tok Bomoh
3) Jumpa Mak Bidan/Tok Bidan Kampung
4) Jumpa Dukun
5) Jumpa Pawang
6) Jumpa Mak Andam
7) Jumpa Bomoh Patah
8) Jumpa Tukang Tilik/Nujum
9) Mandi Limau,
10)Mandi Bunga,
11)Mandi Daun,
12)Mandi Darah Burung Merpati Putih
13)Mandi Minyak,
14)Mandi Tolak Bala
15)Mandi Air Muara
16)Mandi Air Kolah Masjid
17)Ilmu Penunduk,
18)Ilmu Pengasih,
19)Ilmu Pelalau (Ilmu Pembenci)
20)Ilmu Kebal
21)Ilmu Gentel Lada Hitam
22)Ilmu Santau
23)Ilmu Tuju Tuju
24)Ilmu Busong
25)Ilmu Seri Muka (doa dibacakan depan cermin).
26)Ilmu Susuk (doa, ayat, logam)
27)Ilmu Seni Mempertahankan Diri (Silat, Kungfu, Taekwando)
28)Ilmu Buluh Perindu
29)Ilmu Minyak Dagu
30)Ilmu Tarik Duit
31)Air Yassin
32)Air Selusoh
33)Air Mussofa
34)Air Penerang hati
35)Air Jampi
36)Air Rukyah
37)Pagar Rumah/Pagar Halus ( garam,lada hitam, kacang hijau, benang, paku, ayat Al-Quran, buluh, dll)
38)Kismis doa
39)Tangkal
40)Wafaq
41)Azimat
42)Kuda Kepang
43)Mengumpul barang2 mistik
44)Menggunakan Khadam (khadam ayat atau khadam barang)
45)Amalan-amalan ilmu2 karomah, wali2 dan pelbagai ilmu batin yang lain

Semoga kita semua dilindungi oleh Allah S.W.T dari tipu daya syaitan. Aaminn

Sekian, Terima kasih
waalaikum salam

nak tanya
kenapa Kismis doa ditentang keras? makanan khasiat ni, dibacakan doa. sambil yg makan pun berdoa. Takkan salah kot?
Air kolah masjid pulak kalau ikutkan, kan saintis jepun bagitau air yg dengar benda baik, air jadi baik. Air kolah masjid selalu dengar bacaan Quraan, azan dan byk perkara baik2. Kan bagus airnya tu.

Macam tu jugak air yasin.

harap keterangan Tuan.
 

ariez2009

Fun Poster
Joined
May 4, 2009
Messages
835
Reaction score
39
Points
35
waalaikum salam

nak tanya
kenapa Kismis doa ditentang keras? makanan khasiat ni, dibacakan doa. sambil yg makan pun berdoa. Takkan salah kot?
Air kolah masjid pulak kalau ikutkan, kan saintis jepun bagitau air yg dengar benda baik, air jadi baik. Air kolah masjid selalu dengar bacaan Quraan, azan dan byk perkara baik2. Kan bagus airnya tu.

Macam tu jugak air yasin.

harap keterangan Tuan.
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Tuan Ho-Ou

Terima kasih diatas pertanyaan Tuan. Selalunya kami tidak menentang keras apa apa amalan yang tidak mengakibatkan kemunculan makhluk durjana ini. Kami hanya memberikan sedikit pengetahuan bahawasanya penentangan tersebut adalah kerana terdapatnya kehadiran makhluk durjana tersebut pada amalan amalan yang berkenaan.

Kismis doa yang kami tentang adalah kismis yang dibacakan doa oleh orang ketiga. Ini kerana sekiranya orang ketiga tersebut ada melakukan amalan amalan ilmu bathil seperti yang disenaraikan diatas, makhluk durjana kepunyaan orang ketiga akan meresap kedalam kismis tersebut. Jika orang ketiga tersebut membaca Surah Yasin kedalam air , air tersebut juga akan dipenuhi dengan makhluk durjana kepunyaan orang ketiga tersebut. Bila kismis dan air Surah Yasin tersebut dimakan atau diminum oleh Tuan, bertambahlah makhluk durjana ini dalam diri Tuan

Namun demikian, jika Tuan ingin juga makan kismis doa dan air yasin, jalan yang paling selamat ialah Tuan sendiri baca doa, Tuan sendiri yang makan atau minum. Dengan demikian, tidak berlaku pertambahan makhluk durjana ini dalam diri. Wallahhuaklam.

Bab Mandi Air Kolah masjid. Ianya dilarang bukan kerana air kolah tersebut mendengar yang baik baik. Ianya dilarang kerana Rasulullah S.A.W pernah bersabda:

"Apabila seorang hamba muslim atau mukmin berwuduk, maka setelah dia membasuh wajahnya, keluarlah daripada wajahnya segala dosa yang dilihat oleh kedua matanya MELALUI AIR ATAU BERSAMA TITISAN AIR YANG TERAKHIR.

"Ketika membasuh kedua tangannya, keluarlah daripada kedua tangannya setiap dosa yang dilakukan oleh kedua tangannya BERSAMA AIR ATAU BERSAMA TITISAN AIR YANG TERAKHIR

"Sewaktu dia membasuh kedua dua bulahvkakinya, keluarlah daripada kedua kakinya setiap dosa yang dilangkah oleh kedua kakinya BERSAMA AIR ATAU BERSAMA AIR TERAKHIR sehingga setelah dia selesai berwuduk, dia bersih dari dosa dosanya."

(Hadith Riwayat Muslim)

Menurut ilmu dan kefahaman kami, keluarlah bersama air atau bersama titisan air yang terakhir ni maksudnya keluarlah makhluk durjana ni ikut air wuduk terakhir tu. Selalu nya orang yang ambil wuduk kat kolah ni, dia basuh muka dekat depan kolah tu, lepas tu titisan air yang terakhir tu masuk dekat mana? Masuk balik dekat kolah tu kan? So, makhluk ni masuk balik dalam kolah tu. Datang pulak orang nak mandi kolah masjid... maka masuklah makhluk durjana ini dalam diri pemandi tersebut.

Kalau orang yang dikurniakan ilmu oleh Allah S.W.T untuk melihat makhluk durjana ni, pasti nampak banyaknya makhluk durjana dalam kolah masjid tersebut. Sama seperti yang bersarang di kuil kuil sembahan manusia. Wallahhuaklam

Moga ianya menjawab persoalan Tuan

Terima Kasih
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register