Teknik bunuh iblis, syaitan, jin, bunian dan sekutu-sekutunya.(ilmu haq)

Recommended Brokers


vxzlee

Junior Member
Joined
Jun 2, 2008
Messages
73
Reaction score
0
Points
6
nanti nye.. pak mail kami bz sikit nk layan pak mail yg suke
spin ...sebenar nye kami masih ade rase kasihan dan hormat nak layan org tua uzur mcm pak mail...klu x dah kena halau aritu.......
 
Sponsored Post

vxzlee

Junior Member
Joined
Jun 2, 2008
Messages
73
Reaction score
0
Points
6
peribadi pun malas nk cite aib org nanti..kite masih hormat tetamu.,.
 

ariez2009

Fun Poster
Joined
May 4, 2009
Messages
825
Reaction score
19
Points
20
Assalammualaikum

nanti nye.. pak mail kami bz sikit nk layan pak mail yg suke
spin ...sebenar nye kami masih ade rase kasihan dan hormat nak layan org tua uzur mcm pak mail...klu x dah kena halau aritu.......
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Tuan vxzlee,

Saya bukan Ustaz Mail. Saya anak murid Ustaz Mail. Harap maklum

Thank you
 

ariez2009

Fun Poster
Joined
May 4, 2009
Messages
825
Reaction score
19
Points
20
Assalammualaikum

peribadi pun malas nk cite aib org nanti..kite masih hormat tetamu.,.
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Tuan vxzlee,

Peribadi atau aib orang jangan di cerita. Inshaallah, Allah S.W.T akan menutup keaiban Tuan dikemudian hari kelak.


Thank you.
 

vxzlee

Junior Member
Joined
Jun 2, 2008
Messages
73
Reaction score
0
Points
6
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Tuan vxzlee,

Contoh dakwaan?

Thank you
Contoh dakwaan dalam kedaaan jahil mendakwa semua masalah punca dari makhlus halus,mendakwa ada saka lah..dengan tiada adab menyuruh pesakit/mangsa melafaz kata2 konon nye pulang kan yg bathil pada ahli keluarga yg tua ( perbuatan jahil dan hampir dgn fitnah)termasuk kena pergi bnyak kubur konon nye nak memulang
kan yang bathil(dari raya ke2 hingga ke raya ke 5 mangsa melayan mail kacip demi kaedah yg tiada faedah ini....baru tanye ape tujuan datang oleh saudara kami muka pak mail dah menggelabah ,,kesian
 

vxzlee

Junior Member
Joined
Jun 2, 2008
Messages
73
Reaction score
0
Points
6
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Tuan vxzlee,

Saya bukan Ustaz Mail. Saya anak murid Ustaz Mail. Harap maklum

Thank you
Tidak kira lah siape, bahasa dan teknik berforum same sahaja....soalan dijawab dgn soalan ..guna hujah hadis tapi suroh orang lain selesai kan...same aje spin nye..sebenar kami dah follow Kisah Pak Mail sejak 2009..mula2 macam menarik nak tahu tetapi buat research sikit ..rujuk pada sumber yg betul Alhamdulillah Allah pelihara.....
 

vxzlee

Junior Member
Joined
Jun 2, 2008
Messages
73
Reaction score
0
Points
6
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Tuan vxzlee,

Peribadi atau aib orang jangan di cerita. Inshaallah, Allah S.W.T akan menutup keaiban Tuan dikemudian hari kelak.


Thank you.
ya betul ,,,etika dan personaliti juga penting....perawat hanya ikhtiar tak perlu wujud kan keadaan yg tidak elok dalam keluarga org...jgn macam terdesak nak merawat.. kaedah tetap kaedah bukan penyembuh....
 
Last edited:

vxzlee

Junior Member
Joined
Jun 2, 2008
Messages
73
Reaction score
0
Points
6
sekian tiada masa nak layan pak mail...Allah sahaja pemberi taufik dan hidayah.... semoga jgn muncul dalam keluarga besar kami lagi.wasalam
 

ariez2009

Fun Poster
Joined
May 4, 2009
Messages
825
Reaction score
19
Points
20
Assalammualaikum

Contoh dakwaan dalam kedaaan jahil mendakwa semua masalah punca dari makhlus halus,mendakwa ada saka lah..dengan tiada adab menyuruh pesakit/mangsa melafaz kata2 konon nye pulang kan yg bathil pada ahli keluarga yg tua ( perbuatan jahil dan hampir dgn fitnah)termasuk kena pergi bnyak kubur konon nye nak memulang
kan yang bathil(dari raya ke2 hingga ke raya ke 5 mangsa melayan mail kacip demi kaedah yg tiada faedah ini....baru tanye ape tujuan datang oleh saudara kami muka pak mail dah menggelabah ,,kesian
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Tuan vxzlee,

Terima kasih diatas feedback Tuan.

1) Dakwaan pertama : Berpunca dari makhluk halus
Ya, sekiranya pesakit menderita kerana makhluk halus, memang itu la jawapan yang akan Ustaz Mail berikan.. Jika bukan, jawapan bukan la yang akan keluar dari mulut Ustaz Mail.

Beliau akan bagi alternatif agar berjumpa doktor atau makan makanan atau minuman yang boleh meredakan kesakitan yang bukan berpunca dari makhluk halus. Jika ada saka, saka lah yang akan diberitahu.

Tuan cuba la tengok kat mana mana tokong kecil kat rumah orang cina atau kedai kedai cina.. Nampak tak makhluk durjana tu kat situ? Kalau x nampak, mungkin Tuan akan kata takde langsung makhluk durjana ni kat situ.. tapi hakikatnya, berlambak lambak dekat situ.. Ini ilmu Allah S.W.T kurniakan kepada Ustaz Mail.. Sebelum memiliki ilmu tersebut, Ustaz Mail juga turut melalui fasa pembelajaran seperti anak anak muridnya sekarang. Kena naik bas pergi rumah gurunya. Rakan seperguruannya melebihi 20 orang. Ada junior ada senior ada pertengahan. Ustaz Mail dikelompok pertengahan. Ilmu ini bukan rekaan Ustaz Mail sendiri. Ramai lagi diluar sana yang melalui proses yang sama. Wallahhuaklam

2) Dakwaan kedua : Lafaz atau akad kepada orang


Ya, akad atau lafaz ni nampak macam main main je. Namun kepentingan akad ini semakin dilupakan. Saya bagi contoh.. Jika sebuah kedai makan tersebut menggunakan ilmu pelaris, jika kita akad atau lafaz semasa urusan pembayaran, inshaallah kita akan terlepas dari ilmu sihir yang digunakan.. ianya nampak remeh.. namun keberkesanannya sangat menakjubkan. Wallahhuaklam...

3) Dakwaan ketiga : Pulangkan ke kubur

Kita hanya pergi ke kubur sekirannya empunya ilmu tersebut telah pun meninggal dunia. Kalau belum meninggal dunia lagi la senang.. Face to face.. Akad untuk pulangkan ilmu yang dimurkai Allah S.W.T sahaja...Kita lafaz pulangkan ilmu yang batil sahaja sekiranya ada... Kalau takde ilmu batil.. Alhamdulillah.. Itu sahaja

Thank you
 

ariez2009

Fun Poster
Joined
May 4, 2009
Messages
825
Reaction score
19
Points
20
Assalammualaikum

Tidak kira lah siape, bahasa dan teknik berforum same sahaja....soalan dijawab dgn soalan ..guna hujah hadis tapi suroh orang lain selesai kan...same aje spin nye..sebenar kami dah follow Kisah Pak Mail sejak 2009..mula2 macam menarik nak tahu tetapi buat research sikit ..rujuk pada sumber yg betul Alhamdulillah Allah pelihara.....
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Tuan vxzlee,

Terima kasih.

Bab hadith tu seperti yang kami maklumkan.. kami tak tau pun kewujudan hadith tersebut. Teknik kami berdasarkan ilmu yang dikurniakan Allah S.W.T. Allah S.W.T tunjukkan adakah teknik tersebut mampu mencederakan makhluk durjana ini atau tidak. Kami bukan sesuaikan teknik dengan hadith tersebut.. kami sendiri tidak tahu kesahihan hadith tersebut. Kami bukan pakar hadith. Kami berikan kepada pakar pakar hadith untuk menilainya. Boleh jadi juga Tuan atau forumers disini yang "ahli" dalam bab hadith. Kami mempersilakan...

Jika tidak sahih kami tidak akan menggunakannya sebagai penguat hujah. Kami buat macam biasa seperti apa yang biasa kami lakukan.

Wallahhuaklam
 
Sponsored Post
Top
Log in Register