Teknik bunuh iblis, syaitan, jin, bunian dan sekutu-sekutunya.(ilmu haq)

CG Sponsors




vxzlee

Junior Member
Joined
Jun 2, 2008
Messages
73
Reaction score
0
Points
16
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Tuan vxzlee,

Kami hanya mencederakan makhluk durjana yang menganggu gugat ketenteraman manusia sahaja. Yang taat beribadah kepada Allah S.W.T tidak akan sama sekali mencampuri urusan manusia. Asal masuk sahaja mencampuri kealam manusia, padah la yang mereka akan dapat.

Yang memporak perandakan manusia adalah jin dan sekutu sekutunya.. Kami mengajar manusia agar memporak perandakan makhluk durjana tu balik.. huhuuuhu

Kami membantu pada mereka yang memerlukan sahaja. Biasanya orang yang belum pernah mengalami dirinya diporak perandakan oleh makhluk durjana ini lah yang akan sembang tak nak jatuh. Bila sendiri kena, barulah tahu langit itu tinggi atau rendah. Barulah tahu layak atau tidak layak makhluk durjana ini dicederakan atau dibinasakan.

Allah S.W.T menguji manusia mengikut kemampuan masing masing. Jika kita belum pernah diuji terkena serangan dari makhluk durjana ni. Bersyukurlah..

Jika dikemudian hari nanti kita terkena serangan dari makhluk durjana ni, datanglah kembali ke thread ini.. inshaallah kami akan membantu.. Tiada dendam dari kami walau sebakul sumpah seranah dan cercaan yang telah kami terima sebelum ini.. inshaallah.

Wallahhuaklam.

kami amat yakin dah tidak percaya dengan dakwaan pak mail..berdasar keadaan sebenar yang berlaku tiada kaitan lansung dengan dakwaan pak mail
.....semua dusta dan ade tujuan lain
 
Sponsored Post

ariez2009

Fun Poster
Joined
May 4, 2009
Messages
832
Reaction score
35
Points
25
Assalammualaikum

kami amat yakin dah tidak percaya dengan dakwaan pak mail..berdasar keadaan sebenar yang berlaku tiada kaitan lansung dengan dakwaan pak mail
.....semua dusta dan ade tujuan lain
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Tuan vxzlee,

Terpulanglah. Kami disini bukan untuk meyakinkan sesiapa. Jika tidak yakin kami mampu mencederakan makhluk durjana, itu hak Tuan. Hidayah dan kefahaman itu dari Allah S.W.T.

Sebarang tuduhan dan sangkaan adalah diatas tanggungjawab Tuan sendiri. Tuan yang akan dipersoalkan diakhirat kelak.

Wallahhuaklam.
 

ariez2009

Fun Poster
Joined
May 4, 2009
Messages
832
Reaction score
35
Points
25
Assalammualaikum

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.

Tuan vxzlee,

Pernahkah tuan sendiri merasai diganggu oleh makhluk durjana ini?.

Maksud gangguan disini ialah gangguan yang teruk teruk la..

Dipersilakan Tuan.
 

vxzlee

Junior Member
Joined
Jun 2, 2008
Messages
73
Reaction score
0
Points
16
saya dah pernah berdepan dengan ganguan..yg histeria teruk pun belum tentu berpunca dari jin atau syaitan..yg di dakwa mistik pun same....pesakit yg dirosak
kan perawat pun pernah..
 
Last edited:

vxzlee

Junior Member
Joined
Jun 2, 2008
Messages
73
Reaction score
0
Points
16
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Tuan vxzlee,

Terpulanglah. Kami disini bukan untuk meyakinkan sesiapa. Jika tidak yakin kami mampu mencederakan makhluk durjana, itu hak Tuan. Hidayah dan kefahaman itu dari Allah S.W.T.

Sebarang tuduhan dan sangkaan adalah diatas tanggungjawab Tuan sendiri. Tuan yang akan dipersoalkan diakhirat kelak.

Wallahhuaklam.
ya saya tanggunjwab tidak salah pun tidak percaya benda yg tidak jelas..apatah lagi mudarat depan mata ...same2 kite jumpe di masyar nanti...Allah jua lah pemberi hidayah
 

vxzlee

Junior Member
Joined
Jun 2, 2008
Messages
73
Reaction score
0
Points
16
dalam perubatan yg haq tidak perlu nak bnyak dakwaan itu dan ini.bimbang2 menyebar fitnah termasuk kepada org yg telah meninggal dunia.Allah jua lqh maha mengetahui yg ghaib dan nyata Siapa kita nak mengaku itu dan ini.kite mohon saje kesembuhan dari Allah ..tidak perlu terikat dengan kaedah jika menyusahkan lagi mudarat serta mendatanh kan fitnah..itu hanya kaedah Allah jua lah maha penyembuh yg esa
 

vxzlee

Junior Member
Joined
Jun 2, 2008
Messages
73
Reaction score
0
Points
16
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.

Tuan vxzlee,

Pernahkah tuan sendiri merasai diganggu oleh makhluk durjana ini?.

Maksud gangguan disini ialah gangguan yang teruk teruk la..

Dipersilakan Tuan.
Gangguan yg teruk dengan dakwaan gangguan teruk adalah 2 perkara yg berbeza
 
Last edited:

ariez2009

Fun Poster
Joined
May 4, 2009
Messages
832
Reaction score
35
Points
25
Assalammualaikum

saya dah pernah berdepan dengan ganguan..yg histeria teruk pun belum tentu berpunca dari jin atau syaitan..yg di dakwa mistik pun same....pesakit yg dirosak
kan perawat pun pernah..
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Tuan vxzlee,

Gangguan macam mana yang Tuan sendiri kena? Boleh share jika tak keberatan.?

Histeria ni punca dia apa selain dari makhluk durjana ni?

Silakan Tuan...
 

ariez2009

Fun Poster
Joined
May 4, 2009
Messages
832
Reaction score
35
Points
25
Assalammualaikum

dalam perubatan yg haq tidak perlu nak bnyak dakwaan itu dan ini.bimbang2 menyebar fitnah termasuk kepada org yg telah meninggal dunia.Allah jua lqh maha mengetahui yg ghaib dan nyata Siapa kita nak mengaku itu dan ini.kite mohon saje kesembuhan dari Allah ..tidak perlu terikat dengan kaedah jika menyusahkan lagi mudarat serta mendatanh kan fitnah..itu hanya kaedah Allah jua lah maha penyembuh yg esa
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.

Tuan vxzlee,

Dari haritu lagi tuan sebut dakwaan dakwaan ni.. Boleh bagi contoh tak?

Benda basic x perlu debat Tuan.. Kesembuhan itu memang dari Allah S.W.T. Semua orang yang beriman wajib yakin. Kita bincang pasal asbab kesembuhan boleh lah.. Yang ni boleh la bincang..

Allah S.W.T pun boleh beri kesembuhan tanpa asbab.. Tapi ni level tinggi punya perbincangan.. Saya x berapa tahu.
 

ariez2009

Fun Poster
Joined
May 4, 2009
Messages
832
Reaction score
35
Points
25
Assalammualaikum

Gangguan yg teruk dengan dakwaan gangguan teruk adalah 2 perkara yg berbeza
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Tuan vxzlee,

Contoh dakwaan?

Thank you
 
Sponsored Post
Top
Log in Register