BTC USD 58,021.3 Gold USD 1,784.59
Time now: Jun 1, 12:00 AM

tekanan angin untuk tayar 195/50/1

hanamichie

Active Member
Messages
2,300
Joined
Mar 14, 2008
Messages
2,300
Reaction score
4
Points
25
nak tanya kat otai2 kat sini.. tahu x tekanan angin yg sesuai untuk tayar saiz 195/50/15...
 
Sponsored Post

ezis2u

Super Active Member
Messages
9,747
Joined
Aug 1, 2008
Messages
9,747
Reaction score
22
Points
75
nih stendet tayar keter waja...

tak silap aku 200psi
 

hanamichie

Active Member
Messages
2,300
Joined
Mar 14, 2008
Messages
2,300
Reaction score
4
Points
25
nih stendet tayar keter waja...

tak silap aku 200psi

ye ker... kalau tayar kete aku yg lama tu 180/60/14 depan aku isi 210psi belakang 200psi.. tp munkin bile saiz dah berubah tekanan pun berubah jgk..
 

pijoe

Legendary Member
Messages
13,523
Paid Membership
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,523
Reaction score
1,385
Points
231
deleted
 
Last edited:

ezis2u

Super Active Member
Messages
9,747
Joined
Aug 1, 2008
Messages
9,747
Reaction score
22
Points
75
ye ker... kalau tayar kete aku yg lama tu 180/60/14 depan aku isi 210psi belakang 200psi.. tp munkin bile saiz dah berubah tekanan pun berubah jgk..

biasanyer klu tayar stendet ikut keter kat tepi pintu pemandu tuh ada dinyatakan tekanan tayar yang sepatutnyer...
 

hanamichie

Active Member
Messages
2,300
Joined
Mar 14, 2008
Messages
2,300
Reaction score
4
Points
25
biasanyer klu tayar stendet ikut keter kat tepi pintu pemandu tuh ada dinyatakan tekanan tayar yang sepatutnyer...
yg aku buat sebelum ni ikut maklumat kt pintu sebelah driver tu...
 

ezis2u

Super Active Member
Messages
9,747
Joined
Aug 1, 2008
Messages
9,747
Reaction score
22
Points
75
yg aku buat sebelum ni ikut maklumat kt pintu sebelah driver tu...

dah ok lah tu...

klu ikut saiz tayar yang ko nak nih kena check ngan sesaper yang bawa proton waja...
:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 

hazri99

Active Member
Messages
1,576
Joined
Nov 30, 2007
Messages
1,576
Reaction score
2
Points
25
200-210 dah cukup.. jgn lelebih.. kang makan sebelah..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register