BTC USD 47,388.5 Gold USD 1,781.32
Time now: Jun 1, 12:00 AM

teka teki tiada jawapan cuba dulu........pikir lah.

Riger

Banned
Messages
89
Joined
Jun 21, 2008
Messages
89
Reaction score
11
Points
11
Ha...cuba teka....jgn pikir yang bukan-bukan
tau!!!!!!!!!!!!!

1) Jilat-jilat bila dah basah baru cucuk, jilat-jilat bila dah basah baru cucuk

2) Banyak-banyak bas, bas apa yang pandai

3) Banyak-banyak mi, mi apa yang boleh makan ngan ais

4) Kenapa anjing kencing angkat sebelah kaki

5) Apa perbezaan lampu stadium ngan lampu bilik

6) Apa binatang, badan kecik macam semut tapi mata besar "bulb" mentol

7) Mana lagi tua, motorsikal ke kereta?

8) Kangkang peluk, kangkag peluk, bila dah dekat climax pegang buah

9) Ahmad bin Abu, kambing bin apa?

10) Bagaimana nak bezakan ikan betina ngan ikan jantan?
 
Sponsored Post

melangkahkeduniabaru

Fun Poster
Messages
151
Joined
Aug 23, 2008
Messages
151
Reaction score
0
Points
10
aq 1st...jawapan 1..benang..3 milo..5 kalau kat stadium bila ada game lampu pasang n klau kat bilik lu pikir lah sendiri...8 pokok kelapa..9 bin binatang..teka teki nie rasanya dah penah ada..
 
Last edited:

Riger

Banned
Messages
89
Joined
Jun 21, 2008
Messages
89
Reaction score
11
Points
11
ini jawapannya:-

1) Masukkan benang dalam jarum

2) Bas sekolah lah, the only bas pegi sekolah

3) MILO AIS

4) Sebab kalau dia angkat dua kaki, dia jatuh sebab tulah dia angkat
sebelah aje.

5) Lampu stadium kalau ada 'game' dia pasang, tapi kalau lampu bilik ada 'game' dia padam

6) Semut yang matanya BENGKAK

7) Motorsikal......sebab dia pakai tongkat

8) Panjat pokok kelapa

9) Kambing binATANG

10) Ikan betina - ikan duyung, ikan jantan - ikan bakar, mana ada pompuan nama BAKAR
 

melangkahkeduniabaru

Fun Poster
Messages
151
Joined
Aug 23, 2008
Messages
151
Reaction score
0
Points
10
jawapan yang bleh diguna pkai...soalan 5..kat stadium kalau ada game owang bersorank..n kalau kat bilik ada game orang mengerang..:)cgrock:)cgrock
 

ghettoriot

Active Member
Messages
1,811
Joined
Jul 26, 2008
Messages
1,811
Reaction score
1
Points
20
7) basikal tua (ade gak tongkat)
kan basikal kuar dulu baru moto
 

ezis2u

Super Active Member
Messages
9,747
Joined
Aug 1, 2008
Messages
9,747
Reaction score
22
Points
75
cepat sangat riger kuarkan jawapan dua minit jer...
 

<amir>

Fun Poster
Messages
346
Joined
Oct 30, 2008
Messages
346
Reaction score
1
Points
15
soalan ni byk kali da kuar, xpi , jwpn die mmg susah nk ingat..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register