BTC USD 40,031.8 Gold USD 1,828.65
Time now: Jun 1, 12:00 AM

teka teki ..........siap jawapan 2

Riger

Banned
Joined
Jun 21, 2008
Messages
89
Reaction score
11
Points
11
1. Dalam Banyak2 air,air apa yg paling berani?

Ha.Ha.Ape bende tu?! Kalau nak tahu, jawapan yg sebenarnye ialah air
terjun..sebab dia berani terjun!!!! Ha!!! Ha!!! Ha!!!!!

2. Banyak- banyak binatang…binatang apa keluar haid…

jwpn: kura-kura..ala tu pun tak tahu…keluar HEAD….tak paham jugak.ala kepala le..

3. Dlm bnyk2 binatang….. bntg ape yg bertelur dan beranak…..kira 2 alam la

niiii….. ha jwp2…. …siput babilaaaaa…..ye la siput bertelur…**** beranak….

4. Kalau anda ni semuanya pandaiiii cuba teka, banyak-banyak sungai, sungai apa yang paling berat?

Jawapannya ialah Sungai Besi…Ha…ha…ha…

5. Kereta dengan motor, mana lebih tua?

jawapannya adalah motor,sebab motor pakai tongkat…

6. Dlm banyak- banyak pokok,pokok apa yg baik hati?

jwpn dia pokok pisang sebab dia keluarkan jantung dia.

7. Ni dia satu lagi teka teki dari aku..huruf jawi apa yang ada angin…

huruf TA dan YA laa… kan jadi TAYAR tu

8. kasut apa yang paling keras?

Kasut batu..salah maa.. kasut BATA laaaa…muhahaha..lawak ka?

9. Sebuah bas telah berhenti secara mendadak kerana hampir terlanggar
seekor katak.apakah yang akan turun dahulu selepas pemandu itu behenti?

jawapannya ialah meter bas tulah

10. Antara huruf A hingga Z,banyak-banyak huruf tu..mane huruf yang boleh kahwin …ahhh sape dapat jawab????

jawapannya ialah…huruf i ngan u lerrr..hehehehehe.nih antara
pasangan bercinta lerrr ..hehehehe

11. Kalau korang pandai math, 5 orang cina tolak 3 orang india , jadi apa?

orang india tu jatuh lah…. keh keh keh!!!

12. Ada 3 biji limau kendian di bahagi kepada 3 bahagian..lepas tu dibagi pulak pada 3 org..baper seorang dapat ?…kes kes kes kes korang mesti lemah IQ kan ..

jawapannya sorang dapat sebiji limau ler..sbb sama gak ko potong atau
tak…hehehhe mesti dapat sorang sebiji

13. benda apa kalau naik tak turun dah?
jwpn dia umur la.ish…ish…

14. KENAPA TAYAR BELAKANG KENDERAAN SELALU BOTAK DAHULU DARIPADA TAYAR HADAPAN?
SEBABNYA IALAH DIA SELALU MEMIKIRKAN KENAPA DIA TIDAK DAPAT MEMECUT
TAYAR HADAPAN

15. cuba teka, mouse komputer , jantan ke betina?

jawapannye betina ler..pasal dia pakai pad.hehe

16. Ada sekor gajah dan sekor kancil,berjalan2 dalam hutan.Suatu ketika,mereka terjumpa sebuah titi. Semasa kancil menaiki titi tersebut, titi tersebut runtuh.Kancil telah patah kaki. Gajah pula patah………

Gajah patah apa rasanya ya???? Gajah PATAH BALIK kot!

17. Dalam banyak banyak lembu,lembu apa yang semua petani cari

lembu yang hilang lah . kalau tak hilang siapa lah ada masa nak kisah pasal lembu.

18. Hidupan apa didalam laut paling tua.

jawapannya udang sebab dia sudah bongkok dan berjanggut..ha–ha–ha–ha–

19. Cube teka ye benda apa apabila kita berdiri dia baring, bila kita baring dia berdiri…….?

jawapannye tapak kaki la……

20. Banyak2 ikan, ikan apa yang pemalu…

jawapan nyer :ikan sardin.sebab nyer dier duduk dlm tin..

21. ANDAIKATA ANDA TERJUMPA MAYAT MANUSIA DAN BANGKAI HAIWAN YANG MANA SATU ANDA PERLU TUTUP DAHULU?

JAWAB..JAWAB JGN TAK JAWAB..DUA-DUA..SALAHLA.. TAK TAHU..TENTULAH HIDUNG..

22. APAKAH BENDA YANG KITA POTONG IA TETAP AKAN PANJANG?

HA JAWAPANYA MESTILAH KACANG PANJANG KAN. TAKKANLAH DAH POTONG KITA KENA PANGGIL KACANG PENDEK TAK SESUAI TAU. hehe..
 
Sponsored Post

umairah

Fun Poster
Joined
Nov 5, 2008
Messages
112
Reaction score
0
Points
10
serabut je..tapi lawak gak.
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,886
Reaction score
8,267
Points
716
15. cuba teka, mouse komputer , jantan ke betina?

jawapannye betina ler..pasal dia pakai pad.hehe

mouse ceq tak pakai pad pun
ceq tonyoh2 atas meja terus... :eek:
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,520
Reaction score
19
Points
65
pening baca...tapi bleh tahan la...
 

<amir>

Fun Poster
Joined
Oct 30, 2008
Messages
346
Reaction score
1
Points
15
aku x pakai mouse..huhhuu
 

Rizza

Active+ Member
Joined
Jul 11, 2008
Messages
2,560
Reaction score
7
Points
25
wah
ini blh bg org ni teka teki ni
 

fanlee

Legendary Member
Joined
Jul 31, 2008
Messages
14,022
Reaction score
12
Points
115
entah srabut je aku bace dia bagu teka teki ,dia jawap ape la
 

RyomaKun

Active+ Member
Joined
Jun 5, 2008
Messages
4,329
Reaction score
6
Points
25
layan jerlah...kekeke..janji ada hiburan
 

izack1981

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2007
Messages
10,380
Reaction score
61
Points
120
hahahah.. lawak jugak laa..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register