Teka nama"Pemimpin pembangkang sudah menyerahkan nama wakil rakyat kpd Agong?"

CG Sponsors




Sponsored Post

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Jun 3, 2013
Messages
71,465
Reaction score
11,160
Points
1,906

cer teka cer teka

View attachment 294471

View attachment 294473
dak pdg belengas ni mmg liability kpd UMNO, MN & PN

mcm barua dap & peeesh non prangai - ikut suka kepala hotak dia je

BN tak nak, PN pon nk rejam dia
eh bukan ke dah confirm MCA dan MIC ikut BN, takdenya nak keluar.
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Jun 3, 2013
Messages
71,465
Reaction score
11,160
Points
1,906
apa salahnya sebab umno dah suci di hati penyokong pn.
hehe DAP tak setuju tu, tak berapa nak terima org UMNO


tapi klu DAP terima baguslah. malay supremacy akan bertapak jugak dlm PH
 

lats840

Active Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
2,139
Reaction score
253
Points
51
hehe DAP tak setuju tu, tak berapa nak terima org UMNO


tapi klu DAP terima baguslah. malay supremacy akan bertapak jugak dlm PH
Mcm biasa dgr..
Malay supremacy...
Tp kat mana ya....
Hahhahahaha.....

Amik class Mandarin la cek mek...
Jom2...
 

tokey99

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2009
Messages
5,602
Reaction score
899
Points
121
apa salahnya sebab umno dah suci di hati penyokong pn.
Suci kenelah buktikan setia pada agama dan negara..bantu rakyat betul2..bukan suruh jadi katak gila kelopak air..huhu
 
Sponsored Post
Top
Log in Register